Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak odvzdušnit brzdy?

Od: miri* odpovědí: 11 změna:

Ahoj jak prosím odvzdišnit brzdy? - audi a4 1999 tdi -

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Standartně jeden našlape pedál brzdy pak ho podrží a druhej povoluje odvzdušnovák na kole až pedál padne k zemi tak odvzdušnovak utáhnout
Takhle dokola tak dlouho až v hadičce co si nasadíš na odvzdušnovak nebude žádná vzduchová bublina
Hadičku je dobré mít ponořenou v nadobce s trochou brzdové kapaliny
pořadí kol při odvzdušnění: PZ,LZ,PP a LP kolo

Kolego ne uvšech je to takto! Na mém je to přesně opačně-LP-PP-LZ-PZ.

diesel: A co máš za vůz?

Většinou se odvzdušňuje od nejvzdálenějšího kola od HBV. Tedy PZ. Brzdy jsou většinou diagonálně a dva okruhy. Takže dále LP, druhý okruh LZ,PP.

HBV bývá u aut s pravostraným řízením vlevo.

Jo to jsem si taky myslel-od nejvzdálenějšího po nejbližší,ale odborníci na hydrocitroeny mne hned setřeli, že na těchto je to přesně opačně dokonce prý snad -bez záruky i další vozy ,které nejsou z produkce PSA či Renaultu. Jinak šlo v mém případu o Xantii 1,8i 16V rv1996.Teď s ní nejezdím-depozit nebot momentálně jezdím Premacy DiTD 2,0 66kW.Jinak na těchto nemusí být dva-stačí jen kus vzpěry-sedačka-pedál brzdy. Tlak vytváří hydročerpadlo,které současně "honí" kapalinu-LHM do posilovače řízení a do pružení!

aha, díky za info

Kluci nehadejte se mam zkušenost že je to kus od kusu
Ted sem se pral se svym a odvzdušnoval sem to od brzdovyho valce pak trubky na abs a az pak samotný kola a to přímo na svým tdi sem to vzal LP,PP,LZ,PZ a vysledek je takovej že tomu furt nechci věřit jak to ted brzdí
A to mi na některých forech tepali že to dělam blbě
Čistě za mě :
Mě je fuk jak se to dělá dúležitej je výsledek

 


0x

Většinou to bývá tak, že se začíná u kola, které je nejblíže hlavnímu brzdovému válci a naposled nejvzdálenější kolo. Průběžně při tom doléváme brzdovou kapalinu.

je to přesně opačně, začíná se tím nejvzdálenějším

Pokud je s abs mělo by se začínat kolem který je nejblíž
Pokud je auto bez abs začínal sem u toho nejvzdálenějšího
Pokud má auto abs měl bys to odvzdušnovat přez diagnostiku
Má zkušenost na tdi oktávii - nic nepomohlo * smich*
Nakonec sem to udelal dle rady jednoho z jisté autoporadny - obě trubky na valci,obe trubky před abs ,všechny 4 trubky za abs a pak postupně všechny 4 kola
A vysledek Famozní

 

fik

0x

Vždy dělám od nejvzdálenějšího kola k nejbližšímu-k brzdovému válci. Doma pomocník šlape na brzdu,ty povoluješ a utahuješ šroubek. Šlápne,ty povolíš,necháš něco odtéct,zatáhneš a takto opakovat,až bude krok brzdy jak má být. Přitom nezapomeň kontrolovat kolik máš brzdovky v nádobce-jak si ji vypumpuješ,můžeš začít znovu. Pokud máš hydraulickou spojku,vyměnit kapalinu i v ní...i tam překvapivě stárne a rádo se na to zapomíná

 


0x

Pokud brzdový systém s posilovačem, což je jisté, tak klasicky zpravidla nejde. Doporučuji servis i neznačkový. U každého vozidla jinak.


doplněno 28.02.20 20:40:

Musím korigovat, nejde o posilovač, ale o problém s ventilovým blokem ABS a aktivním řízením otačení kol (přibržďování při smyku). Nutno být napojen na diagnostiku.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]