Nejste přihlášen/a.
Nemá to nějaký podstatný přínos, měl jsemto celkem na dvou autech (xenony) a ani to nějak zázračně není poznat při používání...
Hlavně ubývá kapaline a značně rychle... Dnešní moderní auta mají některá logiku, že se ostřikuje ne pokaždé s ostřikovačem oken, ale až třeba každé druhé ostřikování a tím se šetří kapalina...
Samotný ostřik moc nepomůže, pro životnost světel stačí nedrhnout je suchým hadrem ale lehce omývat houbičkou + vodou, tak abys neškrábal prachem. Pak světla vydrží dlouho... Podobně se to děje s ostřikem - meješ je vodou a ne hadrem. Pár tisíc otření hadrem = poškrábaný povrch, UV ochrana fuč a žloutne to.
Po přeleštění světel stačí stříknout lakem s UV filtrem...
Mmch. s ostřikem nejspíš dáš časem za kapalinu do ostřikovačů víc než za nový světla
Pokud se kupuje lepší kapalina do ostřikovačů a ne nějaká ze supermarketů v akci, tak se kapalinou UV lak na světlech nezničí. Máme v rodině Nissan s nájezdem 260 000km a původní xenonová světla jako nová čirá. Ale je i fakt, že neparkuje na přímém slunci, ale pod střechou.
Levné kapaliny jsou jako, kdyby jste na světlomety a sklo stříkali aceton nebo benzín. Jsou dost agresivní a hodně i smrdí po alkoholu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.