Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Svítí kontrolka motoru nejde nastartovar

Od: berivo® odpovědí: 11 změna:
Při jízdě se mi rozsvítila kontrolka oleje, a následně zhasl motor. Zkontroloval jsem olej, byl na minimu.Po výměně oleje jsem ujel 8000.km,olej vyměněn pri výměně převodovky Nelze nastartovat. VAG hlásí chybu 16726 Dekuji za radu.
doplněno 31.01.20 19:16: Skleróza, Fabie 1,1.4.mpi, Benzin. R. V. 2002

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Prasklá hlava válce?

 

olinl

0x

Jedno téma na fóru: dieselpower.cz/...

 


0x

Zdravím,zkontroluj,nebo vyměn snímač polohy vačkové hřilely ( hallův snímač).Nebo může být klidně aji podkaný motor.

joeventil*

... potkaný MPI jsem ještě neviděl - leda tak ze srnkou

 


0x

Ta chyba odkazuje na snímač polohy vačkového hřídele. Jelikož Fábii nemám, nemohu k tomu více říci.

 


0x

A kód motoru?

Jesli je to řada AME,AQV,AZF,... (prostě Felicie), tak tam je snímač dole na bloku vedle filtru a druhý na setrvačníku.

Snímač hlásí co ve VAGu? Zkrat na plus? Zkraz na kostru? Sporadicka?

Tyhle motory z 90% nepřeskočí. Řetěz je dvouřadý a velmi krátký.

Dolejte olej a sledujte, zda je žrán. Může být vadné čidlo tlaku oleje.

Nejde nastartovat zkrz to hall čidlo na bloku (AME,AZF,...). Vymontuj, očisti a zkus. Jinak může bejt i zhnilý kabel ve svazku. U Fabií to hnilo u filtrboxu a domku tlumiče.


VAG hlásí sporadicka chyba

Tak svazek, oxidace konektoru nebo samotné čidlo (klidně i špony kovu z motoru).

 

joeventil*

0x

... jestli to hlásí chybu snímače - zkus ho demontovat a očistit (nachytá na sebe kovový bordel a pak nedokáže číst)


Čidlo vyměněné, svíčky vyměněné,sice nastartuje ale jede to na 2-3valce.sviti stále kontrolka motoru.

bar)Stále jste neuvedl kód motoru.

U řady AQV,AME,AZF,... pokračujte:

Zkontrolujte vstřikovače. Změřte na každém znich odpor (bude do pár ohmů). Zkuste je připojit na 12V a zjistěte, zda cvakají a ideálně jak stříkají (čerpadlo paliva zapněte ve VAGu v akčních členech).

Zkontrolujte i to, zda za 30s sepnutí ručně dají dané množství v ml (dílenská říká tuším 145ml, ale j naměříval 65ml cca).

Zkontrolujte tlak paliva v palivové liště vstřiků. Musí tam být 2,9bar.

Zapalovací lišta je dobrá? Zkuste jinou (třeba i s Felicie MPi - má jen jiný konektor) nebo změřte.

Změřte i osciloskopem signál do zapalovací lišty. Je to na dvě a dvě skupiny (vždy hodí jeden povel jiskru u dvou svíček). Jde to i LED kontrolkou (jeden konec na plus a druhý na cívku (přívody od ECU).

Otestujte VAGem elmag. ventil u uhlí. Odpojte ho od hadiček uhlí a foukejte do něho hubou. Vag ho bude střídavě spínat a ucítíte, zda zavírá a otvírá, jak do něj budete dýchat. Falešný vzduch pod klapkou rozhodí směs totálně, proto to otestujte. nebo ho na chvilku vyřaďte zaškrcením hadičky do klapky.

Klapka je vyčištěná a adaptovaná? VAG musí na kanále zahlásit ve čtvrté buňce "ADP OK"

Jinak servis, ale takový, který tomu rozumí.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma kontrolka motoru

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]