Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
Jaké jsou podle vás lepší zimní pneu v rozměru 165/70/R14?
Děkuji
čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Každý si chválí ty svoje, nedostanete relevantní odpovědi.
Jezdím na Barumkách desítky let, občas střídám auta s jinou pneumatikou a nikdy jsem neměl problém. A že vystřídám mnoho aut.
Souhlas s Milanem-každý máme jinou značku pneu, jiný styl jízdy, jiný přístup k údržbě pneu, jiný roční nájezd, jiný roční příjem(mzdu/plat). Jediné co máme stejné, je ten tankodrom po kterém jezdíme.. Používám celoročně Barum Polaris, v létě nic moc-horší/delší brzdná dráha, od 10°C níže začínají fungovat jak mají. Výdrž čtyři roky, cca 20 tis. km.
klasika každá liška chválí svuj ocas...
za sebe mohu říct že jsem jezdil dunlop, brigdestone, continental, michelin, barum a popravdě že bych při běžném ježdění pozoroval rozdíl? a to je právě ono, na co auto používáte? pokud jednou za týden 10km po městě, tak nemá smysl řešit výrobce gumy, pokud jste v horské oblasti a děnně se škrábete do kopce, tak bych mrknul sousedům na auto
Sava
v daných rozměrech je to jedno...
Mám zkušenost s Barumkou, ale kvůli ceně v mém rozměru se na ni ani nedívám... Savy mi vycházely lépe, takže na nich bylo odjeto 40tis km - zase ale jiný rozměr pneu a taky je více druhů u každého výrobce.
Jestli jezdíte po horách, máte fobii nebo podobné, slyšel jsem mnoho chvály na Vraník Green Diamond.
V případě vraníků bych kupoval opravdu jen s tím "green diamond" - a počítejte s hlukem pneu a při převážení kol velké závaží.. protože pneu obsahuje určité části toho "diamondu", který dost rozhodí vyvážení po sezoně ... Ale tetě to vadit nebude, prostě si pustí víc nahlas rádio.
Obyčejné vraníky jsem měl jednou - nešlo s tím jet ani do obchodu... možná to bylo i autem a nedostatečným posilovačem a odpružením... nevím.
U fabie s posilovačem to problém nebude. Nicméně - na běžné cesty bych opravdu kupoval savy... s těmi jsem byl spokojen u seat toledo i citroen xsara. Najel jsem s nimi (S2, S3 a eskimo) 5 i víc zimních sezon.
A víš že Sava Eskimo = Debica Frigo?
Tazatel: z výběru Sava, pak dlouho nic a pak Barum s Matadorem (obecně - neuvádíš konkrétní pneu ale jen výrobce..)
Obě vychází z GY UG5, na sněhu patří mezi absolutně nejlepší. Na suchu a mokru střed a dost rychle se ojíždí...
To slyším poprvé, že sava eskimo je dembica ale pak je lepší koupi dembice protože ty už jedou za stejnou cenu Frigo2 u kterých slibují větší životnost.
PS: Nenusíte mě opravovat, že dembica se píše bez M. V polštině je tam čárka u b tamže písmeno se pak čte jinak
Jedna větší srač... než druhá. Né opravdu.
Barumky v zimně kloužou. Měl jsem Polaris 3 na 165/70 R13. Na sněhu taky nic moc. Nokiany nebo Continentaly.
To je fakt. Mám se ještě hodně co učit. Neumím vyjet 12% stoupání neodklizené zasněžené cesty k chalupě na barumkách s předokolkou. Ukážeš mi to? Nokiany to dají.
Já jsem měl ještě na Felicii také Polaris 3 také na rozměru 165/70 R13 a oproti pneumatikám Triangle vůbec neklouzaly a vůbec nehlučely.
Ale kloužou, jak sviňa. Mojí osobní zkušenost potvrzují i testy, a to do testů jde nová pneu a ne ježděná druhou a další zimu kde to je ještě větší bída. Na Barumkách mám najeto ca 200kkm, tak vim o čem mluvim.. Chválit je může jedině ten kdo na lepší nikdy nejel a celý život kupuje jen Barumky. Kdo nevěří vyzkouší , projeď si mokrý kruháč zrychluj kdy se to utrhne s Barumkou a kdy s čímkoliv od GY, Conti, Michelinu, Dunlopu, Nokianu, Pirelli atakdále... Ten rozdíl je opravdu velký.
Projed mokrý kruháč a zrychluj... Na to není co napsat. Snad rozjívené mládí.Pánové jako řidiči ještě potřebujete vyzrát
Po mé zkušenosti s Hankokem v rozměro 165/60 R14 na Kia Picanto r. v. 2006, kdy můj děda skončil v pangejtu na suché vozovce! řídám zlaté Barumky. Najížděl na odbočovací pruh, který byl zkopce, zabrzdil. Auto pomalu sjelo přes vedlejší pruh do stoky. Vzhledem k tomu, že to byla silnice 1. třídy (1/20 u Vodňan), tak bylo obrovský štěstí, že tam zrovna nejelo auto a nesrazilo ho. Můj děda žije naštěstí doteď a auto jezdí pořád.
Gumar když se ti nelíbí kruháč (kde postupně zrychluješ a tak přesně změříš rychlost v zatáčce kdy se to utrhne), tak si zkoušej měřit brzdnou dráhu nejlíp z mírnýho kopce, jízdu po sněhu atd. A nevybouřené mládí opravdu ne, najeto mám celkem dost i na sněhu i na různých gumách tak mám srorvnání...
No všechno to máte v hlavě. Posadit vás do auta a říct ,že tam máte ty "svoje najlepší gumy" tak si libujete jak to sedí a po dojetí zjistíte že tam jsou ty hnusný barumky a jak to sedělo
Asi takhle - Barum Polaris 5 se v konkrétní zatáčce při 50 kmh už sune do boku. Conti TS 860 při 60 kmh ještě ani náznak smyku. Teď mi vysvětli jak to je o hlavě (samozřejmě to neni o jednom projetí kdy to poprvý bylo mokrý a podruhý za sucha)
Ani nemluvě o děsivých Polaris 1 a 2 kdy jsem často s vytřeštěnýmo očima z prudkýho kopce na sněhu nejúčinnějším bržděním akorát dokázal držet rychlost a modlil se abych serpošku pod kopcem vytočil a pak na GY UG7+ jsem tam nikdy neměl problém a v pohodě jsem mohl i zastavit . Stejný auto stejný kopec a jzdil jsem jsem tam skoro denně, od prosince do března většinou na sněhu a často v 10 cm novýho ještě před protažením/ posypáním...
PS: a věř tomu, že barumku na autě oproti aktuální TS 860 poznám hodně rychle, ten rozdíl je hodně velký...
Gumar, ty jsi člověk, který jezdí o dušičkách a do Lídlu 5km cestu a celkem za rok 1000km, že? Jinak by jsi nemlel takové srač...
Gumu normální řidič testuje, kdy se mu utrhne a kdy ne. To není vybouřené mládí, ale zodpovědnost.
Když příjde náhlá situace brzdit, tak pak spláčeš... A výmluva přizpůsobit jízdu stavu vozovky si nech. Každý řidič co jezdí denně ví, že se to na 100% eliminovat nedá, takže pak je spolehlivost na gumy podstatná a když si odjezdím jednu a dvě značky, tak mohu srovnávat a kterou si koupím, když je rozdíl 300kč? Asi tu bezpečnější ne?
Kdybych byl nevybouřenej mladík, tak si koupím tu nejlevnější z povinnosti a za zbytek peněz nějaký nesmysl do auta (voňavý stromek ). Takže tvé uvažovaní je k pláči.
Další faktor je vyjetí kopců bez sněhových řetězů, takže pokud jezdíš o dušičkách, tak je Polaris TOP po všech stránkách bezpochyb!
gumidek, proč člověka, který má jiný názor nežli Vy, začnete odsuzovat a skoro urážet.
Gumar, ty jsi člověk, který jezdí o dušičkách a do Lídlu 5km cestu a celkem za rok 1000km, že? Jinak by jsi nemlel takové srač...
Gumu normální řidič testuje, kdy se mu utrhne a kdy ne. ***neznám řidiče, kteří toto dělají, páč to je přeci různé a záleží na povrchu vozovky, rychlosti, naložení, stavu počasí a mnoho faktorů. To není, jak píšete "To není vybouřené mládí, ale zodpovědnost."
Když příjde náhlá situace brzdit, tak pak spláčeš... mám najeto více jak milión, ale ještě jsem neměl nehodu, že jsem nedobrzdil. Jak víte, používám Barumky a jsem spokojen. Na služebních autech různé pneu.
Proto se musím zastat názoru Gumara, bez toho, abych o Vás psal domněnky, že jste takový, či makový.
Tisíce lidí jezdí na Barumkách, páč se stále prodávají, jinak by fabrika již zkrachovala. Jak již nekdo napsal, "každá liška si chválí svůj ocas". Klidně si chavlte svoje pneušky, ale neutočta na druhé, kvůli jinému názoru.
Hezký den.
Ono je to hlavně o stylu jízdy a odpovědnosti . Když někdo "trhá" gumy za plného provozu na kruháču ,tak té odpovědnosti moc nemá. Není to o gumách.ty jsou +- stejné. Ale pánové, naučme se jezdit a jednat slušně a nikoho zbytečně neohrožovat i když si myslím že , tam mám ty "nejlepší gumy"
Naopak mladý muži. Je to o stylu jízdy a zodpovědnosti. Kdyby každý dodržoval pravidla, tak se do žádná krizové situace nikdo nedostane (pominu li zdravotní problém) .
Není to až tak o gumách, kdo to párkrát pošle do škarpy už si pak dává pozor i na michelinkách,na ledové plotně v zatáčce nebo v zatáčce nasolené až v druhé polovině je absolutně jjedno co mám obuto
Vidím, že se některých témat musím zdržet...
Tuším, že i škola smyku a dny bezpečné jízdy patří do kategorie nevybouřených pubertáckých jízd. Tak proto vídám na silnicích tolik nehod a nebo řidiče, kterým napadne sníh a jedou raději 30km/h po městě.
Nechám tedy tato témata pro hospodské popovídání u pivka a nebudu vměšovat osobní zkušenosti
gumidek, ale klidně sdělujte Vaše názory, proti tomu nikdo nic nenamítá, jen respektujte názory jiných, bez jejich napadání...
Mikihans a Gumidek - přesně tak. Řidič by měl znát svoje auto a vědět jak se chová když je na hraně. Když to neumí tak pokud se semele cokoliv nestandartního tak neví co s tim. Člověk který umí jezdit jak Makkinnen má v krizovce obrovskou výhodu, ten kdo malé usmýknutí potká poprvé v životě s velkou praděpodobností udělá chybu, ztratí kontrolu nad vozem a pak je to loterie jestli se o něco rozseká nebo ne. Tj. občas si vyzkoušet jak auto zatáčí nebo brzdí na hraně možností není od věci. Samozřejmě to musí být v bezpečném místě, Prostě častá škola smyku tam kde to situace dovolí. Např. prázdný kruháč a jen utáhneš zatáčku ke středu kruháče, tím to utrhneš do smyku a ten pak srovnáš. Začátečník si zajede na letiště když tam bude 5 cm sněhu. Nebo si zaplatí profi školu smyku na okruhu - ovšem jedno ježdění z řidiče Makkinnena neudělá, je třeba to cvičit častěji.. Pak by nemuselo být tolik naprosto zbytečných bouraček kdy to někomu trošku klouzne a on se přetočí a napálí auto v protisměru nebo strom...
Kvalitní pneu nejsou proto aby člověk mohl jezdit rychleji, ale proto aby měl větší rezervu na krizovky. Že snadněji vyjede i na zasněžený kopec je už jen třešínka na dortu.
Kdo nikdy nejel na hraně možností pneu nebo jezdí jen na jedné značce a ostatní nezná tak těžko může hodnotit její kvalitu
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.