Nejste přihlášen/a.
Proč jsi tam lil 4,5l když sám píšeš, že tam má být 2,9? Nebo to bylo stylem nejdřív leju a když se z toho pak začnou linout divné zvuky tak se dívám na net?
4,5l v motoru, kde má být 2,9l vadí hodně. Ani bych to nezkoušel startovat natož s tím někam jezdit dokud to nevypustíš...
Víc oleje v motoru má za následek, že se tlakem vytlačí gufera a olej díky tomu unikne. Dále může být hladina tak vysoko, že klika bude při rotaci narážet do hladiny a bude jí čeřit. To má za následek zpěnění oleje. I minimální přelití oleje fouká systémem odvětrání bloku a kliky olejové emulze, které jsou větší a zanáší škrtící klapku a čidla v sání.
ono se to zdá jako vtip, ale tohle mi udělal jeden traktorista jezdil bez oleje, samozřejmě ten motor zadřel, ale aby to náhodou nebylo na něj, tak vzal kanystr a motor zalil až po hrdlo :D
Vadí a o takhle moc smrdí už zničením motoru - ojnice mlátí o hladinu, vyfoukne to gufera, naháže to olej do sání a výfuku (zničení katalyzátoru).
Sežeň správnou měrku, provizorně můžeš celé vypustit, nalít odměřené podle tabulek (bývá náplň pro výměnu s filtrem/ bez filtru, na těch 2,9 by to mělo bez problému jezdit...
Vypouštět jen část - break to bude legrace když to bude dělat spodem a jakože zase zašpuntuje zátkou Na zpětné dolití samo čistou nádobu, nechat odstát a přecedil bych to aspoň přes hadr..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.