Nejste přihlášen/a.
Asi takhle, 8 let starýho kombíka Focuse s osvědčenou 1,6 74 kW jsem kupoval za 2000 euro tj. i s dovozem a postavením na značky za 60k Jezdí bez větších oprav (tj. jen spotřebák) dodnes a to je 16 let starej.. Jestli chceš dát jednou tolik za olítanou oktávku s TSI který bude na konci životnosti tak směle do toho..
Každý nemůže a ani nemá to štěstí že koupí něco tak levného... Nebo že auto od někoho třeba dostane a je krásné. moderní a v superstavu...
Ale to je spíš zvláštnost... A i dnes dovezená auta z Německa mívají trpký dojem... Nikdo není nikde lepší, že by nepodváděl.. Prostě někdo si ho musí koupit a teď jaké...? Všechny mají naskákáno a jsou k tomu ještě i poměrně drahé...
Co teď? Co vybrat? Diesel s vykuchaným či vadným filtrem pevných částic? Vadným turbem? Benzín přímý vstřik s úspornějším motorem? Nebo nepřímý vstřik s méně úsporným motorem? Kde je jistota, že se mi nebude zakarbonovávat hlava jako problém u přímého vstřiku? Variabilní vačky mají asi už všechny motory... Turbo i v provedení benzínového motoru taky... Když si takové nekoupím, tak si zase kupuji staré auto a nikam jsem se nepohnul... Zpravidla je nové bezpečnější..
A takové Focusa jem po 12 letech taky letos likvidoval... 1.8 85kW, splnil úkol dobře, s minimální náklady na opravu...
Tehdy jsem ho koupil za 167.000 Kč , krásné auto, proti ostatním byl tehdy cca o 20.000 Kč dražší, ale krásný v super stavu... Rušil jsem ho , měl skoro 300.000 km, ale byl hrozně shnilý... Měl 20 let
Ale dnes ty vozidla jsou už zase o něco dál...
O něco dál - v bezpečnosti ano, zbytek je spíš k horšímu = složité, milion vopičáren které nejsou nutné, drahé opravy i spotřebák, omezená životnost... Bohužel se ty starší vývojem nedotahují k dokonalosti ale dělají se nová složitější a složitější auta u kterých se znova a znova musí vychytat mouchy.. A když se vychytaj tak se ukončí výroba
Myslíš že O2FL TSI se 180 kkm bude mít stejnou užitnou hodnotu jako atmosféra FF, tj. vydrží jezdit v pohodě ještě dalších 10 let? Těžko a dáš za to jednou tolik A to ještě hrozí zákaz spalováku a povinně elektropííííp za vyšší level nákladů
Ad cena - nesmíš hledat v bazaru, ale od lidí a když si dáš trochu práci tak slušné za dobrou cenu není problém sehnat... Samozřejěm vykukové jsou, tak je třeba umět to vytřídit...
77kw pro běžné lidi je funkční v pohodě, spíš bych si zkusil prozkoumat spotřebu oleje... Tuším že do 1/4 2012 byly motory TSI problémové... Tak aby se to hnedka nevymstilo... Jinak cena je slušná viz. cena obvyklá těchto vozů - stáří/nájezd...
Za 130, kup O2 s 1,9TDI a máš auto do smrti nebo do doby, než zakážou diesely. Nebo benzín pokud ti víc voní. Proč kupovat ojetý auto novější, když můžu mít starší, ale o nekolik řádů kvalitnější.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.