Nejste přihlášen/a.
Zdaravím, ráda bych požádala o radu. Mám passata 2013, automat, 103kW, 2.0, bohužel neohřívá dostatečně vodu a olej a při větší rychlosti a chladu rafička teploty klesá, ani po ujetých 35km, kdy rychlost je 50-90km/h se bohužel nedostane na 90 stupňů a při snížení rychlosti - otáček ještě rafička klesá.
Čidlo a termostat je již vyměněn, ale stav je stále stejný... (termostat byl dán BEHR)
Nerada bych odvařila nějaký další díl, který by stál mnohem více peněz...
Mechanik si již neví rady, tak prosím o radu ještě zde. Děkuji.
Tp na termostat, např. prohlý domek termostatu a kolem nového termostatu to tím prohnutím teče.. Tj. samotný termostat je OK, ale okolo něj je díra..
Termostat zkontroluješ rukoměrem - do ohřátí motoru musí být hadice od termostatu do chladiče studená, ohřeje se až po dosažení provozní teploty (= otevření termostatu)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.