Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Přihlášení přívěsného vozíku pro loď

Od: vencasasyn odpovědí: 6 změna:

Zdravím, prosím nemáte někdo zkušenost s přihlášením přívěsného vozíku, pro přepravu lodě, domácí nebo tovární výroby bez dokladů?

Jedná se mi o to, že mám přepravní vozík pro malou plachetnici - vozík je tovární výroby z Německa a já k němu nemám žádné doklady - vozík je opatřen několika štítky s údajem a to je vše. Potřeboval bych vozík přihlásit na TP a registrační značky, ale jak to udělat? Prosím poraďte - Děkuji Venca

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

uvidíte za chvilke jak uředníci zareaguji. Bez dokladu nelze.

potřebujet od výrobce doklad technický průkaz, že je schválen pro provoz na pozemní komunikaci.

Vše je otázkou peněz.

 

vencasasyn

Děkuji za odpověď. Tak už mě napadá jen jedna variantaa t zkusít vozík přihlásit ako vozík domácí výroby? Ale s tím taky zkušenost nemám, ale vím, že na cestách takové vozíky jezdí. KLidněbych s tím zajel někam na zkušebnu nebo tak něco, ale nevím na koho se obrátit!? Jeden člověk, na kterého nemám kontakt registroval vozík ještě v orce 2005 a to ho měl doma udělaný, tak by to asi nějak jít mělo ne?

Venco, samozřejmě existuje právní postup. Ale došel bych s pokorou na evidenci vozidel ve Vašem městě, koncelář "přestavba vozidel" a zeptal se techniků co vše k tomu potřebujete. Od dokladu až po svářecí protokol. Třeba...

 

nu*

0x

vozík bez dokladů jedině "individuálně" vyrobit, vše vysvětlí technik na příslušném odboru, počítejte s tím že budete muset doložit homologaci všech konstrukčních částí, bnapříklad náprav, a to certifikátem od výrobce...nápravy například ALCO, KNOTT atd...ty jsou nejdražší, podívejte jaké máte, pokud jsou na nich štítky výrobce měl by jst být schopen certifikát si opatřtit...dále budpu homologovaná světla, předepsaná elektroinstalace , rozměry atd...

 

cyril*

0x

Nejschůdnějším řešením v tomto případě je pořízení dokladů i z jiného vozíku nebo pokus o registraci jako historické vozidlo, pokud splňuje dané požadavky. Další, ale zřejmě nákladnější řešení je pořízení vozíku s platnými doklady a tou nejnákladnější a nejneschůdnější cestou je pokus o schválení individuální stavby.

nu*

Záleží na datu - roku výroby, legislativa se časem postupně mění, někdy po roce 1995 od doby platnosti vyhlášky č.102 nebo číslo 105, už si nepamatuji, musí dokládat jednotlivý výrobce homologace všech důležitých částí prokazatelným způsobem, předtím platila starší vyhláška snad číslo 99, na vozík byla možnost použít i automobilovou nápravu nebo kola atd, tedy pokud je vozík novějšího provedené a bude na něm homologovaná náprava určená k přípojnému vozidlu, nevidím v tom problém...pokud bylo vozidlo bez problémů schváleno v Německu, splní podmínky i u nás, za homologační list nebo potvrzení o schválení konkrétní nápravy, resp. oje se spojovacvím zařízením určitě zástupce ALKO nebo jiné značky bude chtít něco zaplatit, správní poplatek na úřadu je 2.000,-Kč , na technické počítejte asi tisícovku a něco, a k tomu trochu papírování...pochybuji o tom že jen tak lehce seženete papíry ke speciánímu jednoúčelovému vozíku pod loď...ale samozřejmě nevylučuji to...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]