Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Hladina chladící kapaliny

Od: burigod odpovědí: 13 změna:

Zdravím, před měsícem mi bylo dělané topení, protože mi tekla dovnitř auta chl. kapalina. Když jsem si ho z servisu vyzvedl tak jsem jezdil a před týdnem mi přstalo topit topení. Tak jsem se koukl do motoru na chladící kapalinu a ta tam nebyla.. Tak jsem kapalinu dolil přesně 3litry k12 a topilo to. Jezdil jsem dál a koukl jsem se jestli kapalina neubyla a byla tam hladina pod min.. Ale jezdil jsem dál až včera jsem se koukl a nebylo to skoro nic fakt minimum. Potřeboval jsem autem jet 60km a v kufru mám destilovanou vodu, tak jsem jí tam nalil +- litr, kvůli teplotě venku. Dnes jsem se koukal do nádžky abych tam nalil g12 a ona tam byla kapalina růžové barvy i když jsem tam lil destilku. Tak můj dotaz zní jestli mi v servisu nalili malo chl. kapaliny nebo vůbec a ted tam potřebuju dolát tak 6l nebo jestli mi to někde teče co popřípadě dělat? Koukal jsem jestli tam nemám saze jestli není prasklé těsnění pod hlavou nebo jsem koukal na víčko nádrže a nic tam nebylo. Auto mám asi 3měsíce a od začatku tam bliká červené světýlko hladiny/teploty vody... Byl asi týden kdy to neblikalo tak jsem myslel, že je to čidlo. Děkuju všem za rady...

Je to Seat leon 1.9tdi, 110kw, arl

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x
Ten okruh ma tak 6l chladíci směsi pokud si dolil přez 3l tak to bud někde teče nebo to žere motor
Koukni jestli ti neteče vodní pumpa nebo jestli to neteče přez tesnění čidla teploty
burigod

Kam se mám přesně kouknout? Nemáte nějaký návod? Jinak děkuji za radu.

Na hadice, kde proudí chladící kapalina a na levou stranu motoru, kde jsou rozvody, zda to vespod nekape. Pak omrkni celý chladič, zda nemá mastné stopy a mapy na žebrování.

Jinak servis.

alteo
Vlastně všude, může téct kdekoliv.

alteo: no z předního světla nebo z brzd nepoteče .

Ještě mi napadlo když měnili to topení tak pokud upouštěli vodu vypuštákem co je dole vlevo na chladiči tak se mohlo stát že i když ho zavřeli tak moc netěsní a prokapává holt těsnění de stářím do kytek
Najet na najezdy nebo to zvednout a lehnout pod auto sundat kryt motoru a koukat jestli někde nebudou červené stopy po nemrznoucí směsi
burigod

Tak jsem koukal znovu na olejové víčko a udělal se tam takový bíly povlak. To asi znamená na 100% že mi to teče do motoru což?

petrti

Nedavno jsem neco podobneho resil na sve Felicii, kterou mam na prevoz materialu Porad se ztracela chladici kapalina... pod autem sucho... Vzal jsem hadici, zacal napoustet obycejnou vodu, abych zjistil, kam se teda ztraci... Takze jsem doleval, doleval a stale nevidim, ze by to nekde teklo, az prijel soused s autem a rika, neco Ti tece z vyfuku ) Praskle tesneni pod hlavou ...

burigod

No já jsem se právě dočetl že když máš prasklé těsnění pod hlavou tak se udělá taková bíla vrstva na víčku co se udělala tak jestli je to jisté že je to těsnění pod hlavou nebo to může spůsobit i něco jiného spolu s mizení chl. kapaliny. A pokud bych nešel do servisu hned tak jestli by auto mohlo třeba 3měsíce stát i s tím.. Díky

u benzínu je ten povlak normální u nafty pokud je tak to bude těsnění pod hlavou

jukni jestli ta kaše neni ještě na měrce oleje

těsnění se ještě projevuje tlakováním hadic chladící kapaliny

pak topení jednou de pak zas nejde

pak cestuje hladina v expanzce po jízdě je jí málo a když opatrně otvíráš expanzku tak hodně přibude

dále pokud je mokrej nosník za expanzkou je to taky malér

burigod
Já to asi hodím radši do servisu.. ale díky moc za rady.. kolik tak v servisu bude chtít za hledání této vady?

 


0x

Když doliješ destilku, tak je snad logické, že po jízdě zružoví. Přece se obarví od toho zbytku, který v motoru zůstal (no v celé soustavě nejen v motoru).

Někde ti to teče nebo to motor spaluje.

 


0x

Jen tak mimo soutěž-na P405 v ropě mi taky svítila kontrolkamnožství chl.kapaliny.prý vadné čidlo-za týden provozu jsem zjkistil,že čidlo je OK,ale dám víc kapaliny než nad minimum-voda jde ven,takže jsem pak jezdil s vodou lehce pod minimum-pak se drželo stabilní množstrví vody,motor se nepřehříval-teoreticky vše OK,až do doby než jsem začal zjištovat co tomu je. Bylo trochu fouklé těsnění a tlakovalo do vody!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]