Nejste přihlášen/a.
Zdravím, před měsícem mi bylo dělané topení, protože mi tekla dovnitř auta chl. kapalina. Když jsem si ho z servisu vyzvedl tak jsem jezdil a před týdnem mi přstalo topit topení. Tak jsem se koukl do motoru na chladící kapalinu a ta tam nebyla.. Tak jsem kapalinu dolil přesně 3litry k12 a topilo to. Jezdil jsem dál a koukl jsem se jestli kapalina neubyla a byla tam hladina pod min.. Ale jezdil jsem dál až včera jsem se koukl a nebylo to skoro nic fakt minimum. Potřeboval jsem autem jet 60km a v kufru mám destilovanou vodu, tak jsem jí tam nalil +- litr, kvůli teplotě venku. Dnes jsem se koukal do nádžky abych tam nalil g12 a ona tam byla kapalina růžové barvy i když jsem tam lil destilku. Tak můj dotaz zní jestli mi v servisu nalili malo chl. kapaliny nebo vůbec a ted tam potřebuju dolát tak 6l nebo jestli mi to někde teče co popřípadě dělat? Koukal jsem jestli tam nemám saze jestli není prasklé těsnění pod hlavou nebo jsem koukal na víčko nádrže a nic tam nebylo. Auto mám asi 3měsíce a od začatku tam bliká červené světýlko hladiny/teploty vody... Byl asi týden kdy to neblikalo tak jsem myslel, že je to čidlo. Děkuju všem za rady...
Je to Seat leon 1.9tdi, 110kw, arl
Na hadice, kde proudí chladící kapalina a na levou stranu motoru, kde jsou rozvody, zda to vespod nekape. Pak omrkni celý chladič, zda nemá mastné stopy a mapy na žebrování.
Jinak servis.
Tak jsem koukal znovu na olejové víčko a udělal se tam takový bíly povlak. To asi znamená na 100% že mi to teče do motoru což?
Nedavno jsem neco podobneho resil na sve Felicii, kterou mam na prevoz materialu Porad se ztracela chladici kapalina... pod autem sucho... Vzal jsem hadici, zacal napoustet obycejnou vodu, abych zjistil, kam se teda ztraci... Takze jsem doleval, doleval a stale nevidim, ze by to nekde teklo, az prijel soused s autem a rika, neco Ti tece z vyfuku ) Praskle tesneni pod hlavou ...
No já jsem se právě dočetl že když máš prasklé těsnění pod hlavou tak se udělá taková bíla vrstva na víčku co se udělala tak jestli je to jisté že je to těsnění pod hlavou nebo to může spůsobit i něco jiného spolu s mizení chl. kapaliny. A pokud bych nešel do servisu hned tak jestli by auto mohlo třeba 3měsíce stát i s tím.. Díky
u benzínu je ten povlak normální u nafty pokud je tak to bude těsnění pod hlavou
jukni jestli ta kaše neni ještě na měrce oleje
těsnění se ještě projevuje tlakováním hadic chladící kapaliny
pak topení jednou de pak zas nejde
pak cestuje hladina v expanzce po jízdě je jí málo a když opatrně otvíráš expanzku tak hodně přibude
dále pokud je mokrej nosník za expanzkou je to taky malér
Jen tak mimo soutěž-na P405 v ropě mi taky svítila kontrolkamnožství chl.kapaliny.prý vadné čidlo-za týden provozu jsem zjkistil,že čidlo je OK,ale dám víc kapaliny než nad minimum-voda jde ven,takže jsem pak jezdil s vodou lehce pod minimum-pak se drželo stabilní množstrví vody,motor se nepřehříval-teoreticky vše OK,až do doby než jsem začal zjištovat co tomu je. Bylo trochu fouklé těsnění a tlakovalo do vody!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.