Nejste přihlášen/a.
S mým prvním autem jsem pravidelně chodil na STK a i kyž bylo už 20 let staré tak žádný problém,akorát jednou technik u vaz 2103 mi řekl, že vnitřní přední světla nemají stejný vzorek ale vzhledem k tomu, že jsou to pouze dálkové které stejné oslňují tak to nechá být.
U dalšího vozu jsem byl jednou - jnak to nechávám na mechanikovi a zrovna 3 závady tpu B
první - zarosený palivový filtr - budiž
druhá - větší zdvih ruční brzdy
třetí - prý nemohl změřit svítivost předních světel
ale nefunkčnost předních mlhovek ho nezajímala - nesvítily.
Ale když se dívám zde:
tak mě zajímá:
U prvního vozu stěrače světlometů vůbec nekontroloval - nefungovaly - 5163, a navíc samostatné světlomety pro dálková světla bylo každé jiné a neřešil to - snad 6021
proč se vůbec kontrolují dálková světla?
a co když dálková nebudou svítit, ale potkávací budou v pořádku?
a co když součet hodnot číselných kódů (svítivost) je větší než 75 (225 000 cd) - 6071 - tak je to vážná závada a čemu nebo komu to vadí?
Jak se na STK kontroluje teplota varu brzdové kapaliny - 2235 je závada vážná?
Nedostatečně stírá stěrač - závada vážná - taky si nepamatuji, že by pouštěl někdy stěrače natož aby kontroloval jejich účinnost.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.