Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Pravidelná STK

Od: slavo® odpovědí: 2 změna:

S mým prvním autem jsem pravidelně chodil na STK a i kyž bylo už 20 let staré tak žádný problém,akorát jednou technik u vaz 2103 mi řekl, že vnitřní přední světla nemají stejný vzorek ale vzhledem k tomu, že jsou to pouze dálkové které stejné oslňují tak to nechá být.

U dalšího vozu jsem byl jednou - jnak to nechávám na mechanikovi a zrovna 3 závady tpu B

první - zarosený palivový filtr - budiž

druhá - větší zdvih ruční brzdy

třetí - prý nemohl změřit svítivost předních světel

ale nefunkčnost předních mlhovek ho nezajímala - nesvítily.

Ale když se dívám zde:

auto-sima.cz/...

tak mě zajímá:

U prvního vozu stěrače světlometů vůbec nekontroloval - nefungovaly - 5163, a navíc samostatné světlomety pro dálková světla bylo každé jiné a neřešil to - snad 6021

proč se vůbec kontrolují dálková světla?

a co když dálková nebudou svítit, ale potkávací budou v pořádku?

a co když součet hodnot číselných kódů (svítivost) je větší než 75 (225 000 cd) - 6071 - tak je to vážná závada a čemu nebo komu to vadí?

Jak se na STK kontroluje teplota varu brzdové kapaliny - 2235 je závada vážná?

Nedostatečně stírá stěrač - závada vážná - taky si nepamatuji, že by pouštěl někdy stěrače natož aby kontroloval jejich účinnost.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

A o co ti jde? Dej auto do pořádku a máš po problému.

 


0x
- taky si nepamatuji, že by pouštěl někdy stěrače natož aby kontroloval jejich účinnost.Jen Buďte rád že to nekontroloval.Pokud by kontrolovali opravdu poctivě,tak ztrávíte s autem na technické ne půl hodiny, ale aspoň dvě hodiny.příklad (takto to dělají při odeslání na TK policií!) sedne na zadní sedačku -vyzkouší pás,přesune druhý pás...,zavře s dětskou pojistkou vyzkouší,stahování oken ...proč se vůbec kontrolují dálková světlaprotože jako vše v autě musí splňovat nějaké podmínky-např. nedal si říci a na hydrocitroenu mi seřídil světla bez motoru,pak jsem svítil na veverky a ne na silnici-musel jsem je jinde nechat seřídit za chodu motoru.A nevím co je Závada B zarosený palivový fitr-tak toto bych jim asi omlátil o hlavu.Pokud je os vítící kontrolku voda v palivu=pak teoreticky byste neměl porjít emisní ,tudíž na technickou byste se nedostal a pokud by byl z venku orosený pal.filtr Opravdu závada-zejména pokud by šlo o benálové -většinou jsou před zadním kolem dle nádrže-vlevo nebom v pravo a stříká na něj při dešti voda!toliko můj postřeh.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]