Nejste přihlášen/a.
V každém případě se jedná o přidřené součásti zadní brzdy. Pokud je kotoučová, pak jedině rozebrat (obě strany), kotouče přerovnat na soustruhu (pokud to ještě vyhoví), uvolnit všechny třecí plochy a zkontrolovat brzdová lana. Po obnově funkčnosti by mělo být vše v pořádku.
@asd1: Děkuji za konstruktivní kritiku, která je ve výsledku k ničemu. Zřejmě ti chybí praktické zkušenosti s opravami zadních kotoučových brzd. Víc nemám co dodat.
@asd1: Prosím nevkládej mi do úst své nesmysly. K soustružníkovi mám jak VŠ technik hodně daleko a o tvých názorech si myslím i nadále své. I když ty názory nejsou úplně nejhorší
Nepiš blbosti.. V dnešní době kdy kotouč stojí pár stovek je stáčení nemysl.. Navíc u kotoučovky obvykle zatuhne mechanismus samostavu ručky a pístek se nevrací, často vyrezne hřídelka páky = oprava je problém, rozhýbání pomůže jen na chvilku. Nejlepší je nový třmen, než se s tim babrat s nejistým výsledkem...
Ad stáčení - kotouč je obvykle vyrezlý od kraje tak, že po stočení nevyhoví min. tlouštka. Obložení je od rzi taky vymleté, když ho necháš tak i na novém kotouči opět bude reznout kraj.. Tj. orezlý kotouč = nové kotouče i desky.
Mmch. zapomněl jsi na ložisko, takže žádné "v každém případě brzda"
Brzda - je třeba zkontrolovat lanovody ručka - vrací se? Páka na třmenu - vrací se? Pak píst třmenu pod prachovkou - jde snadno zatlačit? (pozor zasouvá se po spirále), kluzné plochy na třmenu + vodicí čepy - hladký chod bez vůlí?
Právě že zadní brzdy vídám a vidim že stáčet to reálně nejde. Jednoduše pokud stočíš rez v celé ploše tak jsi pod min. tlouštkou. A stáčet do menší hloubky znamená nechat rez po krajích. Ale tak v tramtárii se ubastlí všelicos...
Nejsi náhodou soustružník co si přivydělává stáčením kotoučů? (Resp. soustružník prase, který s úsměvem jde pod min. tlouštku jakože v pohodě).
Kritiku at hodnotí ostatní...
Mmch. pokud brzda hřeje, tak to neni orezlým kotoučem = stočení nepomůže.
asd1:
Je i brzda kotoučová, která ma uvnitř bubnovou brzdu na ručku (X-Trail,...)
Souhlasím s tím, že nemá cenu stáčet a je lepší koupit kvalitní nový díl.
gumide pravda Hyundaje maji takhle resene zadni brzy.Z meho pohledu vyborne na udrzbu .Kotouc + buben v jednom
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.