Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, musel sem celkem dvakrát startovat auto (dvojková Octávie, 2.0 TDI, PD, 103 kW, 16V, rok 2004) přes startovací sprej, skrz vzduchový filtr (dle postupu). Mohlo by se něco stát? Děkuji za objasnění.
Na vojně se tvrdilo,že rychlý start na éter =najeto 1000km!pár startů se nioc neděje,ale startovat tak pokaždé je něco špatného! Raději opravit (nabít baterii,vyměnit žhavičky, příp.těsnění pod palicí...)než neustále startovat pomocí spreje.
Díky všem za odpovědi. Jenom pro upřesnění: poprvý sem tak učinil před delší dobou a podruhý nedávno (neděje se to často). Na vině by mohlo bejt "padání nafty". Zatim sem se k tomu nedostal. Ostatní součásti jsou v pořádku - baterka, žhav. svíčky, novej setrvačník, měněný vstřiky atd. Auto je jinak hodně dobrý a v zimě startuje rychle.
Tak o co jde? Zjistěte si stav baterky zátěžovým měřením v servisu a kupte případně velkou kvalitní novou (Banner). Třeba ten sprej ani nepotřebujete.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.