Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
jsem vůl, nepodíval jsem se Ale včera jsem koupil drahé auto, autobazar dělá dnes evidenčku a pak mně pošle doporučenou poštou velký a malý techničák, tak že smlouvu s autobazerem v případě zastavení policie prostě předložím smlouvu o koupi automobilu.
Problém je propadlá STK ... nálepka na SPZ je 07/2019, což jsem si naprosto v tom shonu vůbec nevšiml.
Tak že s autem vůbec nemůžu jezdit? To jsem tomu zase dal
Bez techničáku jezdit nesmíš (smlouva s bazarem je jen doklad že jsi to neukrad). S prošlou technickou jezdit nesmíš taky.
= pokud to chceš legálně tak vzít techničáky, odtahovkou na STK a udělat emise + technickou. Pokud neprojde, tak můžeš reklamovat vady (ovšem záleží co jsi tam podepsal za smlouvu...)
Pro příště: tohle všechno se kontroluje před podepsáním smlouvy/ zaplacením...
Auto s končící nebo až propadlou technickou v bazaru je podezřelý. Navíc technická nahrazuje do 30 dnů evidenčku, kdyby TK udělali, mohli kupujícímu do 30 dnů ušetřit tři nebo čtyři stovky a jednu cestu na STK.
Bylo to na evidenčce ... čekám až mně autobazar dodá velký TP a malý TP. Auto by mělo projít. Je koupené v CZ a měl ho jenom jeden majitel. VIN je OK. Auto je staré 6 let.
Pokud jste řádně složil zkoušky na sk.ŘP B tak byste měl vědět jaké doklady se předkládají a co musí minimálně vozidlo splňovat. Doklady-kde se píše o smlouvě? nikde jen že se předkládá TP-ORV + osobní doklady, dále že vozidlo musí mít platnou technickou + doklady (ZK TP-ORV) a ...
Takže ne s autem do splnění podmínek nemáte na veřejných komunikacích co dělat-jedině na platáku-odtahovce naSTK k provedení emisní a technické-což do doby než dostanete ORV nikam ani nemusíte.Jen tak miomo Vy jste bazaru dal ověřenou PM ,nebo jak je to se zápisem změny (převodem)?Jinak místo EvK jste měl nechat-udělat rovnou celou technickou!
To snad ani není možné se nepodívat na STK. Mimo to ještě nevíte, co říká norma co se má předložit při kontrole. O smlouvě a TP tam najdete nic.
Jezdit můžete, když jste ochoten riskovat že vás nebudou kontrolovat.
Už dávno, od doby vzniku depozitu.nyní vyřazení z provozu! i tam lze EvK či dokonce u vozidla po havárii, tedy vraku kde lze vyčíst identifikační znaky.
To spíš byla místní aktivita dopravky... EK samostatně šla udělat vždy, problém že nechtěli přepsat je něco jiného... A mám pocit že i dřív šlo dát do depozitu a pak přepsat, platná TK nebyla nutná, stačila evidenčka...
Spíš místní výmysl dopravky... Ale zmáklé to nemám, vždycky jsem přepisoval jen auta který jezdily a TK prošly v pohodě... Spíš byl problém s chybama v protokolu, např. v dovozové zapsali jiný počet bagů, ASR i když nebylo, dokonce i jinou emisní třídu.. Nebo neopsali z origo techničáku alternativní kola apod. Jeden aby jim stál za zadkem a všechno kontrolovat - nevšimnout si tak mě z příští TK vyhodí že to nesedí
No ono je to spíše o lidech .někde jsou neochotní a ani neporadí a někde ochotně pomohou!.Třeba cca 2003 jsem dal seátka do depozitu a rok či 4 roky z5 jsem teprve trvale vyřadil i když auto nebylo,tudíž ani nešlo na ekoprotokol,ale díky tomu že to auto po roce 2004 (2000? 2002?) neprošlo ani jednou STK-dalo se na čestné prohlášení. (přesné data nehodlám hledat!)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.