Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
potřeboval bych zjistit, jestli někdo neví, při jaké rychlosti by měla spouštět vrtule chlazení u Felicie. A čím by mohlo být způsobeno kolísání volnoběžných otáček s tendencí "chcípnout" nebo naopak pocitově vyšší otáčky prakticky pořád.
Děkuji
Originál je 97°C a hodně lidem dávám origo 88°C pro škody 120/130.
Felicie 1.3MPi mají od roku 2000 na čidle konektor na Junior Power Timmery piny a starší jsou klasicky na Fastony 6,3mm.
Svazek čidla s větrákem se dá rozpojit u pravého předního světla a zaměnit za svazek starší na Fastony. Je dlouhý jen asi 60cm.
Tohle je originál TH470
Takže teplotní čidlo (s žlutým/modrým kroužkem) co má 4 piny na to vliv nemá? Může mít vliv na kolísání volnoběžných otáček, resp. dušení se motoru či nepravidelný chod?
Odpověděl jsem jen na dotaz ohledně větráku, protože jsi nenapsal rok a motor.
AEE 1.6
AEF 1.9D
1.3MPi
1.3SPi
97mičky jsou první MPi se starou maskou auta a mají ten nejblbější Firmware v ECU. Má normálně problém s teplými starty.
Máte jistě ECU 40kw ECU 5WP4248 nebo ECU 50kw 5WP4208 (napsáno na jednotce) výroby Siemens DE.
Vyčistit klapku, těsnost hadiček, diag jednotky a ověření bloku hodnot lambdy,čidla teploty a klapky (napětí).
Nejlépe přizpůsobit jednotku s Feld 1999 - 2001
5WP4326 nebo 5WP4329 (50kw) nebo 5WP4327 (40kw) jsou české výroby s lepšími paliv. mapami.
Sám asi nezvládnete a franta v garáži s diagem co nenapíše pc neví je naprd...
Děkuji za postřeh. Jo o té klapce jsem slyšel, ale zeptám se, když je špinavá, či ucpaná, zlobila by i v průběhu jízdy nebo jen při volnoběhu? Sám si na to netroufnu, takže nějakou indicii?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.