Nejste přihlášen/a.
Jak to ti "borci" dělají? Vůbec zákony neřeší.
Jak píše @gumid, jediná legální cesta vede přes schválení výrobce, jenže nějaké "šílenosti" nikdy nikdo neschválí. Pokud jde o schválení typu výměna 55 kW motoru za 59 kW motor, který se montoval do stejného vozidla, je to sice drahé, ale není s tím větší problém. Schválit Favorita s 1.9 TDI pod kapotou, bude už těžší.. Takže jediná cesta vede přes ilegalitu a doufat, že se nic nestane, policie se o to zajímat nebude a TK se "nějak" udělá.
Mimochodem, je docela k zamyšlení, jak nazvat někoho, kdo řídí Octavii se 440 kW mimo okruh.
Jak to dělají?...jednoduše...auto registrují v Něměcku, udělají úpravy které jím tam schválí, protože Němci nejsou takoví debilové jak u nás, rok jezdí na něměckých značkách a pak auto přepíší na české...příkladem buď legendární Šmoulova Fabia s motorem z Octavie RS 1,8T 132kw...ani nevím kde chudák auto skončilo...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.