Nejste přihlášen/a.
Jen málo lidí má trubkový holendrový klíč k povolení lambdy. Proto se ustřihne kabel, aby se nasadil obyčejný šestihraný trubkový klíč z gola sady. Poněkud většinou nejde povolit a tak se ten před tebou na to dále vykašlal a nechal to ve stavu, jak jsi zjistil a ptáš se.
Nahřát matku kolem švajcem a prohasit wd-40cítkou a naší vaší zkusit povolit a rozhýbat tam a zpět. Pak půjde vyšroubit. Hlavně ho pak nenech vychladnout. Zakousl by se ještě více.
Pak máznout závity měděnou vazelínou či grafitem a dát sondu novou, která tam patří dle dílensképříručky a v diagu ověřit funkci, popř smazat chyby předchozí lambdy.
Dělal STK přes známost a další už neprojde, protože další už bude ofiko dle pravidel? To by sedělo. Jinak nevidím jiný důvod.
Bez lambdy motor spaluje mnohem více paliva, protože chudou směsí by podpálil ventily nebo by namáhal vysokou teplotou kat. Produkuje i mnohem více exhalací z výfuku.
Jen k výměně lanbdy sondy-dostal jsem se na ni normálním klíčem tj otevřený oboustranný plochý klíč a nešla a nešla-i s prostavením skrze větší páku.Pak jsem se naštval a koupil speciální klíč na lambdy ( bovram.cz/... ) tuším yato, nasadil s ráčnopu na lambdu a ta šla ven jako po másle!jen na krátkou ráčnu bez trháku na uvolnění,ani jsem nebejčil jako s norm.klíčem!
Pokud je lambda odpojená, ŘJ jede v režimu podobném při ranním nastartování motoru. První minutu lambda ukazuje nesmysly a jednotka jede v nastavených hodnotách. Protože má Octavia jen jednu lambdu, neukazuje se zřejmě chba spalin. I když počítač nedostává žádné údaje a mohlo by to ukazovat chybu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.