Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Teče topení a výměna

Od: buri* odpovědí: 6 změna:
Zdravím, v autě se mi mlží sklo takovým mastným kouřem a teče mi asi chladící kapalina k spolujezdci.. už jsem tam sypal ten prášek, ale asi to bude větší díra protože to nepomohlo.. tak jsem si našel servis kde mi to vymění, ale jestli nevíte kolik si nám připravit peněz a jestli se musí koupit celé nové topení? Mám možnost koupit celé topení za 1000 použité a nevím jestli je to hodně nebo málo.. nebo jestli bude stačit jenom nějaká hadička nevím. Díky za pomoc.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x
Mění se jen vložka delal sem to na tdi oktávii
Ten prašek nebyl dobrej napad nech tu soustavu dúkladně vypláchnout
Jinak je to dost práce musí se vypustit klima i voda
Pak dolú palubovka komplet a vše co de odpojit
Pak topení ven a vyměnit vložku
Počítám že si za to řeknou 3000kč pokud se bude znova plnit klima i víc
Abys tušil co to asi obnáší
skoda-club.net/...

 

gumid

0x

Snad se kupuje ta vložka topení, né? (radiátor). Koupíš celé použité v neznámém stavu s výhledem dobudoucna? Nasypal prášek? Prášek to celé úplně zasre.

Vložka cca 1000 - 2000 a práce dle typu auta (servis hodinovka 300 - 600), kapalina a destilka cca 700,-

 

asd1

0x

Na cenu se ptej v tom servisu, kdo jiný by ti to měl říct?.. Může téct výměník topení nebo jen napojení hadice.. Práce podle auta, někdy musíš sundat palubku což je pakárna... Použité bych nedával, i zadarmo drahé - nejhorší je práce s výměnou, za 1k je úlet pokud nejde o dražší auto...

Prášek je dost svinstvo, hlavně ti může odejít termostat, těsnění hlavy apod. (oblemcá = místní přehřívání), dobrý spíš jako nouzovka na dojetí...

 

buri*

Mě bylo právě poraděné, abych to tak nasypal.. Takže třeba do 3000 bych se mohl dostat když mám seata Leona 1.9 TDI 110kw Arl.. Asi bude nejlepší nechat to celé na servisu at to i objedná a tak což?
asd1

Záleží na domluvě, jen počítej že díly přes servis vyjdou na jednou tolik než jdou běžně sehnat..

 


0x
už jsem tam sypal ten prášek, ale asi to bude větší díra protože to nepomohlo.= k tomu jsou dvě varianty-nedodržení dp postupu aplokace utěsňovače nebo je prošlý jinak lepší než práškový je kapalný a ani úři jednom použití top nic neudělalo jak tu někdo píše-tyto působí jen za TEPLA,TLAKU a na VZDUCHU= jen v prasklině... A druhá je že v prostoru výměníku topení je víc vyteklé kapúalona y bude to delší dibu mlžit než se vše odpaří.Celkově jsem to použil hoodněkrát a vždy pomohlo,tedy pokud to bylo v kovové části (at již železo v motoru-protimrazovka, nebo v chladiči-al...)ne však v plastu! Naposledy před deseti a pěti lety jsem to na své Xantii použil po dvou výměnách chl.kapaliny akorát to nefungovalao na synovo stošestém-první byl špatný utěsňovač a popdruhé prasklina v plastu,ale tam šlo o chladič-vystřídal jsem mu tam asi 6 chladičů z toho 2 nové! Ono u Xantií (nwn jak jiné značky a modely ale asi je to +- u všech) je to pěkný vopruz měnit radiátor- v servisu jen práce kolem 10 000kč za díl v ceně od cca300 do 700-je nutno od sundání volantu a begů celou palubovku.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]