Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
Chtěl bych poradit ohledně auta. Auto by bylo hlavně pro dojíždění do práce a pak občas nějakej výlet a tak. Do Práce každej den jezdím 40km ráno a večer. Nyní mám Fabii1 1.2 HTP 47KW ale slyšel jsem že je tato motorizace při více kilometrech docela poruchová tak bych to chtěl vyměnit za něco více spolehlivého (Pokud se pletu tak se rád nechám poučit). Zatím co jsem koukal tak Golf IV nebo Fabia s jiným motorem. Když už jezdím 40km v kuse tak jsem taky přemýšlel o naftě. Někdo nějaký zkušenosti? Auto bych chtěl hatchback, zatím rodinu nemám a furt bych chtěl něco co trochu jede a je malinko svižnější. Cena tak do 120k +-
Když malé tak osobně bych si na toto pořídil opravdu malé velké auto-P106 s motorym klidně i 1,4i ale i s s 1,1i 40kW je to solidní pochoďák.jednoduché auto, spotřeba dle stylu a nákladu do 6l,motory jsou lety prověřené a spolehlivé. vyráběl se do 200š což je asi nejhorší na tomto autíku-stáří. Máme (syn) rv 1996 s cca150 000km a i když jsme jeli plně naložení spotřeba nestoupla nad 6l a dával jsem mu hooodně napít a syn do práce od tankování do tankování od 5 do 5,5l/100km.Pokud výkonnější motor pak saxánu (saxo 1,6 VTS 87kW) identické auto.
Za sebe mohu doporučit Peugeot 107. Máme ho rok, původně kupováno kvůli manželce aby se vyjezdila (nechtěla jezdit Passatem kombi). Nejezdí dodnes, zato já lítám Peugeotkem (červeným ze Z-tkem na pátých dveřích) denně do práce, z práce, do krámu ...a Passat stojí v garáži. Od té doby co je doma Peugeotek už skoro ani nejezdím na skůtru
V Peugeotku je tříválcový litr, tuším 50 kW ... no prostě taková motokára. Spotřeba po městě 5,5 l, na dálky 5 l/100 km. Prozatím bez jediné závady. A oproti Fabii Vám to nikdo neukradne ani když to zapomenete odemčené před krámem
Poruchové jsou 40 kW , 47kW ani né ,
ale na tuto vzdálenost bude ta nafta lepší, nebo benzín s LPG ,
vybíral bych 1,9 Tdi v Golfu ,Passatu nebo Octavii , sice bude u poloviny stočený tacháč (z dovozu asi u všech) ale najít se dá i dobrý kus.
Poruchové jsou 40 KW do najezdu cca 100 tis km. Zlobí ventily, ukazuje chybu vynecahavní 3 válce. Má to každá 40kw fabie. Stačí vyměnit ventily. kroužky a tohle vše cca 20tis a mužete dál jezdit. Udělal jsem stejně.. už mám 30tis km po opravě a uplně cajk. Ovšem človek nepozná jestli to je nebo není dělané. Tak doporučuji spíš ta 47kw verze, ta je víc spolehlivější
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.