Nejste přihlášen/a.
To myslíš vážně, přivázání nákladu pomocí bezpečnostních pásů?
Takovým způsobem připevnění nákladu si koleduješ o tučnou pokutu. A v zahraničí jsou výše pokut klidně i desetitisíce korun.
Najdi si v kufru auta vázací oka a k nim pomocí stahovacích popruhů (kurten) připevni skůtr. Přivaž to nejlépe provlečením přes rám skůtru. Kurtny třeba po 50kilometrech jízdy zkontroluj případně dotáhni.
Chtěl jsem napsat to samé, co @colombo.
Popruhy ("kurtny") s ráčkami kolem rámu a upevňovací oka v nákladovém prostoru. Zabezpečit proti pohybu skútru dopředu (tj.prudké zastavení nebo srážka), tedy netlačit skutr k podlaze (popruhy napříč) jako spíše jedna kurtna v každém rohu.
Použij něco takového. Nebo podobného. Musí to být dobře upevněno, jinak tě první policajt zkasíruje a zakáže další jízdu.
Já tedy nevím,mně osobně by nešlo o to co může a nemůže policie (zda může do auta a dát za to pokutu)!Především by mně osobně šlo o moji bezpečnost a proto bych toho skútra důkladně připoutal nebo jej dal na vozík a tam opět připevnil!
V případě nějakého podezření může (a ptát se nebudou) a pak, pojede do zahraničí, těžko tam zabrání policii, podívat se do auta. Na ty nějaké řeči nezaberou. A dohadovat se s policajtem nemá cenu, doma, ani venku.
Já nevidím žádný problém, neptal bych se. Když to bude dobře zajištěné. Nakonec, kdo uvidí, že tam skůtr je? Nebutte posera. Vozí se jiné věci, obr. - tele.
Každý řidič si to musí vyhodnotit sám.
1. bezpečnost řidiče a zabezpečení nákladu. Když má naložený zvíře v kufru, tak buďto jede velmi pomalu nebo jede pouze do vedlejší vesnice a nebo je to prostě blbec na silnici. Když bude muset prudce zabrzdit, tak to zvíře (nebo jakýkoliv nepřipevněný náklad z kufru a ze zadních sedadel poletí dopředu a důsledky at si každý domyslí.
2. pokud má řidič dost peněz na pokuty, tak prosím. Ale i policie má určité pravidla a zásady. Takže pokud takové auto zastaví, tak máš pokutu jistou a ještě k tomu musíš před další cestou náklad pořádně přivázat. A nezajímá je jak to uděláš. Oni si sednou do auta a počkají až to zabezpečíš. Když by tě takto pustili na další cestu, tak z toho budou mít sami taky potíže.
3. pokud chceš vědět jakým způsobem se zabezpečuje materál, tak najdi v tvém okolí nějakého řidiče kamionu, který jezdí přes Německo, Rakousko nebo přes Itálii. Oni už ti řeknou jak probíhá kontrola a jaké oni mají zážitky.
Kromě toho jako cizinec platíš pokuty v zahraničí na místě (žádný zaslání složenky domů).
Již v minulém dotazu jsem psal, že je nutné pevné a dobré upevnění, stahovacími popruhy (gumicuky, i když se to zdá být pevné nevidí rádi). Jak rakušani, tak němci jsou na tohle obvzlášt vysazení, tak, jak je to na fotce je to pro ně jako červený hadr pro býka. Náklad těchto rozměrů a váhy mimo zavazadelník se nesmí ani hnout, když se s ním lomcuje.
Legálně ne. Nedostatečné upevnění. Musí být připevněný kurtnou k upevňovacím bodům. U nás to možná projde s domluvou, ale rakušák tě skásne a zakáže další jízdu.
Kecy jestli policajt smí koukat do auta nebo ne - pokud začneš držkovat, tak v Rakousku, Německu, Itálii atd. tě nechaj vyložit celý auto na vozejčky. Případně drogoví se tě slušně zeptaj jestli si auto můžou prohlídnout, a pokud odmítneš tak opět komplet prohlídka.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.