Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Těsnění škrtící klapky

Od: tesneni odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,
mám téměř veterána, na kterého již nejde sehnat mnoho dílů. Momentálně chci přetěsnit škrtící klapku, staré těsnění se již rozpadá (nějaký zelený papír).
Má otázka zní, jak tlustý by nový papír použitý na těsnění měl být a jaká by měla být jeho tepelná odolnost?
Děkuji.

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jataky

2x

O jakého téměř veterána se jedná?

Stará auta měla karburátor a tam se škrtící klapka netěsnila.

Já jsem různá "stará auta" i motorky opravoval a na těsnění (kromě výfuku) jsem vždy používal sací papír ze školních sešitů (takzvaný "piják"). Jestli se stále do sešitů vkládá nevím, ale z dřívějška jsem jich měl spoustu.

Z toho jsem nejdříve vyrobil potřebný tvar těsnění a potom to namazal Hermosalem. Vždy to spolehlivě těsnilo. Hermosal po vyschnutí odolávál všem technickým kapalinám a rozpouštědlům.

 

gumid

0x

Nedávno jsem kupoval ten papír v rulce (cca 2x A4) v autodílech.

Není to obyč papír. Už jsem viděl na vrakáči na Feldě pod vstřikovací jednotkou lino

gufero.com/...

 

tesneni

Děkuji, vím, že použít těsnící papír, ale nevím, jaká teplota u škrtící klapky panuje a jak tlusté bylo původní těsnění.

gumid

Kolem klapky by měla být teplota chlad. kapaliny motoru (do 120C max). Volil bych 0,6 - 1mm

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]