Nejste přihlášen/a.
Chci se zeptat, co by jste na mém místě udělali.
V květnu jsem si koupil komplet 4 pneu značky Nexen N Blue 4 Season, v pátek na Německé dálnici mně 1 pneumatika praskla ve 140 km rychlosti. Měl jsem na nich najeto cca 2 tisíce km a všechny byly staré od května 2019.
Takže téhle značce moc nevěřím a raději bych na předná nápravu koupil 2 kusy Nokian Weatherproof 195/60 R15
Všechny 4 kusy si nemůžu finančně dovolit. Navíc se mně to zdá i škoda, když pneu jsou prakticky nové.
Nebo je lepší koupit 2 kusy pneumatik Nexen N Blue 4 Season jako mám na zadní nápravě. A nebo je to zbytečné a stačí 1 kus, když ta stara pneumatika na přední nápravě je stará cca 4 měsíce a má najeto 2 tisíce km.
Koupil bych 1 stejnou gumu Nexen na přední nápravu. Tu vyreklamovanou bych pak měl jako rezervu.
Nafot nám všechna čísla na straně pneumatik, at ti zjistíme, že ti neprodali nějaké staré ležáky ze skladu.
Cena je kolem 1200-1300, což nic superlevného podle mě není.
Myslím, že jsem našel i tvoji recenzi.
Nexen jsou Korejci s továrnama v Koreji a Číně. Jsou dost aktivní na českém trhu. K vlastní gumě mají na svých stránkách jen základní informace. Jejich reklamační řád zní trošku krkolomně.
Tvůj prodejce nic neskladuje. Bere to na základě objednávek od někoho (možná přímo od české pobočky firmy?). Mezi autorizovanými pr/... není.
Možná tak jednu, protože vada pneu je málo pravděpodobná a nejspíš nevyreklamuje nic... Klasika je podhuštění = přehřátí = defekt nebo najetí na něco ostrého = díra..
Mmch. Nexen (letní CP 641) byla za mokra úplně nejklouzavější guma na jaké jsem kdy jel, na spotřebu taky bídná, takže o značce si myslim svoje (ale třeba jen páteční kus :D). A celoročky jsou kočkopes pro splnění zimního předpisu...
Kdysi v pravěkku jsem v zimě jezdil na letních a taky v poho . Pak zimní Barum a taky v poho, pak jsem zkusil normální zimní gumu a Barumky letěly :D Rozdíl je obrovský. Celoročky jsou kočkopes s vlastnostmi cca dobré zimní ojeté na 4 mm, což už vyhazuju protože to na sníh už moc neni.. Na sněhu/ ledu na odstup od aut před sebou, protože dobrá zimní brzdí líp fakt o hodně a z vyšší rychlosti nemusí stačit ani odstup 50m.
Jinak taky pokud vezmeš kvalitní zimní s 5 mm vzorkem, tak máš prakticky novou celoročku a můžeš v pohodě jezdit až do ca 3mm kdy začíná problém s aquaplanningem.. Akorát místo jedné nové spotřebuješ dvě sady levnějších + přezouvání, tak úspora není tak výrazná.
Pokud se jede v letním období do Itálie tak pozor na rychlostní index, musí být jako pro letní.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.