Nejste přihlášen/a.
Něco mi nehraje v popisu závady. Ten interval hučení, vibrace/ticho neodpovídá závadě na otáčejícím se kole při uváděných rychlostech. Takže buď je špatný popis závady nebo je závada někde jinde, ne přímo v kole.
Zkuste nějak upřesnit detaily závady.
Zkuste radu od @dabel (přehodit podezřelé kolo dozadu). Pokud to nepomůže, pak to nechte hledání závady odborníkům.
Systém pokus - omyl vás akorát bude stát hodně peněz. Dokud nezjistíte (vy nebo odborník) konkrétní závadu, je nějaká výměna silentbloků k ničemu. Jen na vás budou vydělávat servisy a servisáci.
Už jsem vám ho doporučil. Prohodit přední a zadní kolo na levé straně, pokud to nepovede k výsledku a vy sám neumíte závadu odhalit, obratte se ne odborníky. Ale ne na ty, kteří vám vymění půl auta a výsledek žádný!
Problém je, že odborníka poznáš až podle výsledku a je to dost loterie :D Spousta ti vymění půl auta a problém bude furt a trefit na mechanika který jde najisto je fakt jak ta loterie a první cena
Něco se sejde jednou za vteřinu a jen ve větší rychlosti = tipnul bych na dvě a víc drobností a hledat se to bude blbě, nové pneu nejspíš budou jen spouštěcí drobnost a hlavní problém bude jinde... Takové "hledej šmudlo"... Nejdřív jdi po tom co se teď dělalo = pneu a související práce co se mohlo hnout např. při zvedání, utahování kol atd. např. posunuté kotouče (nečistota zapadlá pod dosedací plochu = kotouč šmajdá - při sundaném kole se kotouč uvolní pokud je upevněný jen kolovými šrouby)
Něco rezonuje a budící frekvence bude od nové pneu, jestli se při výměně pneu "něco nevyrobilo" Pokud by to byla samotná pneu tak by vibrovalo furt... Může to být i nevyvážené dvě součásti s rozdílnými otáčkami a nevyvážení jde chvíli proti sobě a postupně ve stejném směru a to se střídá v cyklech... V každém případě hledat od kol = přehodit přední/ zadní.. Pneu jsou nové nebo jeté? Zkontrolovat tlak, boule, házivost i ráfku a vyvážení - i nová pneu může být vadná...
Nejdůležitější info a to co je to za pneu jsme se nedozvěděli. Pokud je to totiž nějaký shit tak je klidně možné, že má každá pneu jiné vlastnosti a na jednu vyšlo hučení... Další možnost je, že jak jsou v jednotlivých dílech po čase vůle tak při zvednutí auta si to "přesedlo" a začlo to hučet, ale to doma neurčíte.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.