Nejste přihlášen/a.
Ani se u toho nezastavte, pujdete-li okolo, je to vpodstatě vylítaný vrak těsně před smrtí. Když padlo slovo zrovna na převodovku, tak to je trefa. Tahle opel převodovka je vyhlášená šmejdem z návrhu, rozpadají se v ní ložiska, protože jsou přetěžovaná, protože se špatně mažou, jediné co s tim jde je jak se objeví sebemenší vůle rychle je vyměnit, když se rozpadnou, ocel se uvnitř pomele a skříň je v kytkách zralá na výměnu, (zkuste pohledat opel M32), oprava samotná začíná na 20000. Navíc jak se převodovka ničí, po přidání plynu z ní vylézá mrkev, tlačí vyoseně na spojku a odrovná ji to, takže ta se mění zároveň taky a je tam dvouhmota...
Tak předpokládám, že zrovna převodovka už bude "inovovaná" novým ložiskovým štítem... Ten jev se objevoval cca po 70.000km a toto má už docela dost za sebou...
No pokud vám připadá nájezd blížící se 300000 km v pohodě, nebudu se s vámi přít. Já bych to nechtěl ani kdyby to bylo po tom legendármím "starším pánovi co s tím jezdil hlavně na nákupy a jinak to stálo v garáži". Po něm je tady v čechách nejmíň dvě třetiny aut v bazarech
Na benál je nájezd velký? Neřekl bych, dokonce i na stařičkém polském fiatu 13stovce co jsem vlastnil bylo nalítáno kolem 500 000 km (tacho jen do 99 999 ,5x přetočen) a motor šlapal jako hodinky!Nyní na 1,8i16V motou kolem 300 000 a zásadní věci na motoru? Zapalovací rampa, Hallovo čidlo (zmařil jsem při výměně spojky při cca270 000km-zapomněl odpopjit a utrhl jsem kablík). Spíš bych se obával toho ,že je to Opel.Oni sami němci říkají-"Dřív či později se každého auta stane Opel!"
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.