Pokud si používal správný benzín a olej, potom není důvod po třiceti motohodinách píst měnit (vyhazování peněz). Můžeš nechat ale změřit kompresní "tlak"jestli souhlasí s údaji výrobce. Měření tlaků na videu na "čtyřválci"auta:
Na tvém fotu je vidět jen část pístu, nepřijde mi nějak extra obroušený z pohledu odebraného výfuku, ale tlaková zkouška napoví víc.. V manuálu/návodu na používání motorky by měly být i doporučené lhůty výměny jednotlivých komponent motoru, případně další výbrus válce.
Včera se jedu projet když to chcipnu a chvili po tom nakopavam tak mi to nedrzelo volnobeh. Tak to mam nakoply pridavam plyn pak zkusim zapnout sitic a ihned to chciplo. Něco v tom jako mlátí nevíte co to může být?
Dívej se přes výfukový kanál na píst a hybej klikovkou jemně doleva a doprava, tím zjistíš vůli na ojnici.tipuju to na ojnici, buď odešla na klice, nebo na pístním čepu.kdyz teda píšeš, že v tom klepe. Těžko se takhle bavit, pokud to člověk fyzicky nevidí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.