Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nejspíše chyba dvouhmoty

Od: josefsalata odpovědí: 3 změna:

Zdravím Vás, měl bych doaz. Nedávno jsem si všiml, že mi auto při 1800 - 2000 otáčkách lehce vibruje. Vibrace nejdou cítit, ale při vypnutém rádiu a soustředění se lze v rozmezí těchto otáček zvuk slyšet. Jakmile jsem nad 2 000 otáčkami, tak zvuk přestane. Dělá to u všech rychlostí. Jedná se o 1.9 TDI s 252 000 Km a myslím si, že k výměne spojky a dvouhmoty doposud nedošlo. Na mnoho webech lidé psali, že vibrace cítí a auto znatelně po nastartování rachotí. Já žádný rachot neslyším, jen ty dané vibrace, které nejsou niajk silné. Bohužel teď na výměnu douhmoty a spojky nemám našetřeno. Myslíte si, že to ještě nějaký čas vydrží? Jde jen o daný zvuk. Případně, zda to nemůže být něco jiného. Vibrace se po zahřátí auta ztiší. Děkuji za odpovědi.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

To může být klidně taky něco na motoru...
Vadná dvouhmota se pozná taky tak, že při vypnutí motoru se auto oklepe a ozve se zabouchání.

 


0x
Pokud to necítíš v nohou a rukách, tak můžeš být klidný. Navíc pokud to přestane po ohřátí, tak to může dělat spojkové ložisko. Zatím neřeš, až to bude otravný.

 


0x

Dvojhmota je pri takom nájazde určite KO.Nemusí búchat nič, pretože môže byt zaseknutá natvrdo v krajnej polohe.Vymenit komplet aj so spojkou.Kedy boli menené rozvody aj s vodnou pumpou? Voľnobežka na alternátore je ok?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]