Nejste přihlášen/a.
Zkus jim dát zabrat. Trošku svižněji jeď a dupni na hamy fakt fest, abys nešel do smyku. Udělej to vícekrát za sebou, až ucítíš smrad. Prostě vícenásobné prudké brždění minimálně ze stovky, asi dvacet třicet pokusů. Samozřejmě s ohledem na bezpečnost provozu (přehledný úsek bez aut např...) Asi se z brzd bude i kouřit, ale toho se nelekej. Nech je pak hodinu vychladnout bez zatažené ručky. Prostě si musejí sednout. pak uvidíš. Pískání brzd je většinou způsobeno rezonancí mezi deskou a třmenem.
Jestli to píská pořád je zatuhlá brzda,rozhýbat,vyčistit,namazat plovoucí čepy. Jestli to píská při brzdění,jsou na to celá obsáhlá témata i vědecké studie. To pískání dělá rezonace mezi deskou a kotoučem a její vznik nejde předvídat-není to jen o šunt materiálu. Dělají to i ůplně nové brzdy od nových aut nebo i brzdy od renomovaných výrobců. Často pomůže je pořádně probrzdit,deska si sedne a pískání přestane...někdy ale ani to nepomůže
Zatuhlá brzda nepíská a už vůbec ne mezi kotoučem a deskou. To by v tom případě pískala i při brždění a na silnici by nebylo pro pískot slyšet vůbec nic. Protože zatuhlá brzda je brzdící brzda, chápeme to? Jediné možné pískání je při sešlápnutí pedálu před plným brzdným účinkem, kdy deska kmitá na třmeni.
Najdi si správný postup montáže brzd + možné příčiny pískání a udělej komplet kontrolu = rozebrat, vyčistit, promazat správným mazivem.. Při demontáži pozor na poškození hlavně desek... Info na netu je dost tak si to najdi.. nemá smysl dělat jen jedno kolo, chce to všechny... Tohle je dobré jednou za rok udělat...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.