Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dacia Duster Comfort 1.6SCe nebo Comfort TCe

Od: roland® odpovědí: 20 změna:

Dobrý den,

jaká je podle vašeho názoru lepší volba Dacia Duster Comfort 1.6SCe čtyřválec nebo tříválec Duster Comfort 4x2 TCe 74 kw/100 kD,který ho nahrazuje od letošního roku?

Děkuji za názory

 

 

čekejte prosím, probíhá přenos dat...

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Dacia Duster Comfort 1.6 SCe 84 kW114

Vem tu atmosferu v 1.6ce bude při pravidelné udržbě nesmrtelná

 


0x

Jsem konzervativní a kromě toho jezdím na LPG. Takže pro mě je 1.6SCe jasná volba. Navíc je ten motor prověřený a lze předpokládat větší životnost, než u toho turbo tříválce.


doplněno 24.06.19 00:18:

@jara: Na Dáciích mám na LPG spolu s manželkou najeto:

420 000 km Dacia Logan MCV, motor 1,6 8V

330 000 km Dacia Logan, motor 1.2 16V

120 000 km Dacia Dokker, motor 1.6 8V

Veškeré LPG jsou dodatečné montzáže do úplně nových aut. Max. najeto před montáží 400 km s tou 1.2 16V.

Kromě toho mám přes svého LPG mechanika zkušenosti i s motory 1.6 16V na LPG, a to i v Dusterech. Nějaké problémy se vyskytly pouze u jedné Dacie Lodgy s TOVÁRNÍ montáží a to jen proto, že tovární montáž má zákaznický SW a ani autorizovaným servisům ani renomovaným plynařům s e diagnostiku na tento SW vzhledem k malému počtu těchto vozidel v provozu nevyplatí za drahé peníze kupovat. Takže problém není v LPG ale v diagnostice pro tovární SW.

Jsem rád, že se této diskuze zúčastní lidé, kteří Dacii na LPG viděli jen z rychlíku, ale ví o ní vše


doplněno 25.06.19 09:23:

Tady je odpověď na útoky proti "šrotu"jménem Sandero

jara*

Můžu se prosím zeptat kolik už máte na to LPG najeto? Je to spolehlivé? Četl jsem, že ty LPG systémy v Dusteru za nic nestojí a lidé s tím chodí i několikrát ročně do servisu na čištění.

Ano, přesně tak Duster + Lpg je poukázka na průser - náš veterinář se už s dealerem soudí a se slzou v oku vzpomíná na předchozího Formana.

Z té Vaší volby bych si nevybral ani jedno - ne proto, že bych měl předsudky proti francouzským autům, sám mám k absolutní spokojenosti Peugeota, ale Dacie jsou prostě ,,za málo peněz, málo hudby´´ Aspoň dosud jsem neřídíl žádnou z nich, která by stála za úvahu, ani neznám nikoho z okolí, kdo by s Dacií byl spokojen. Holt takový novější Oltcit...

Duster je třeba udělaný trochu poctivěji (neměl jsem ale možnost se na něj podrobně podívat, nebo v něm jet). Ale třeba Sandero, to měla kolegyně půjčené jako "náhradní vůz" za svého Megana. Tak jsem si do toho s kolegou sedl..a prohlédl si to. Jedním slovem hrozné. Svary na karosérii jako když to dělá učeň, který dřív dělal střechy a ještě blbě, nebrzdí to, nejede to. Takže Duster možná, Sandero ani zadarmo (ale o tom tady řeč není, to jen k té kvalitě).

satam: To je asi taková odpověď, jako statistika, které párky se prodávají v Lidlu nejvíc..Také to určitě nebudou ty nejkvalitnější, ale ty za 68Kč/kg. Nehledě k faktu, že typický zákazník Sandera nebude člověk s ročním nájezdem 30tis km, ale "strýc" co najede 4000km/rok (a to jsem možná ještě přehnal) a dražší auto si prostě kupovat nechce. O kvalitě samotného auta to nevypovídá zhola nic.

Martine, smekám před tebou.Tohle bych vymyslet nedokázal. Tvé ničím nepodložené pseudoargumenty mě upřímně rozesmály

Argumenty jsou to naprosto reálné.

Ford měl jako nejspolehlivější auto model Fusion a Focus byl až za ním.

Ovšem průměrný Fusion měl najeto za stejné období 1/3 toho co Focus.

Opravdu si myslíte, že typický uživatel Sandera bude člověk s velkým ročním kilometrovým nájezdem?

Pokud budete pravidelně jezdit dlouhé trasy, koupíte si Sandero?

Objektivně prostě ne.

Argumenty především nejsou podložené. Tedy pokud za "podložení" neberu tvé "já si myslím" (promiň, že jsem to trochu otočil, protože já si nemyslím, já používám doložená fakta). Takže diskuze o ničem, nemá cenu pokračovat. Případný čtenář at to posoudí sám.

 

 


0x
74kW mi přijde jako slušný masochismus..
Takže za mne alespoň "výkonově" hlasuji pro 84kW.
Ovšem uznávám, že záleží na mnoha dalších faktorech.

 


0x

Ani jedno, Dacia je auto koncepčně dvacet let zpět.

Z tvého příspěvku je zřejmé, že o Daciích nevíš nic a technika takového Dokkera by tě mohla nepříjemně překvapit. Tím neříkám, že Dacie nejsou jednoduchá auta.

krtek*

vyjímečně s feraxem souhlasím. Dacia je vražda na 4 kolech. Testy bezpečnosti hovoří jasně. Jel jsem v tom jednou a čekal jsem kdy se to rozpadne nebo z tama něco odletí. A to bylo auto co mělo najetých pár tisíc km. To auto je dělaný pro skupinu lidí, kterým je absolutně u řiti co v tom je za motor, co to má za výbavu, ale chtějí mít pocit toho, že si koupili "nové" nikoliv ojeté auto. U nás to nakoupili ve velkým pro chlapy na stavby, kde se předpokládá, že se k tomu budou chovat tak jak chovají, a aby to vydrželo jen po dobu záruky a člověk to nemusel servisovat u nás na firmě. Je to hroznej vergl. Taky je to pod značka renaultu

krtku dík, to už je "pocta", když se mnou souhlasíš. Je fakt, že to je strategie Renaultu, vydělat ještě nějaké peníze na odložených výrobních linkách. Jiná automobilka linky zlikviduje, když výroba končí, ale Renault je odveze do Rumunska a s malými úpravami ještě vytříská za několik let další peníze. Kdysi jsem to četl v nějakém časopisu, bylo to ještě v době R12, který pak Rumuni vyráběli pod názvem Dacia 1300. V té době dost oblíbená (byla to prostě kopie západního auta)

 


0x
TCe 74 kW je litrový tříválec, kterým u nás ještě nikdo nejel neb první auta se u prodejců objeví na podzim.
1,6 SCe je klasika od Nissanu kterou si hlavně nepřestavujte na LPG (info pro Satam: Vaše starší motorizace přestavby zvládly, tento motor vydrží jen jako origo LPG).
Rozhodně bych se přimlouval buď za SCe (tu kupujte rychle protože u? není v ceníku tudíž se doprodávají poslední kusy) nebo za 1,3 TCe 130k. Ten motor jede famózně při stejné spotřebě jako u SCe.

 


0x

Asi bych se možná přiklonil k té 1,6 kvůli spolehlivosti a levné údržbě. Jinak jak tady někteří kecáclci janí Dacii jaká je to vražda, vůbec bych se toho nebál. Zkušenosti z okolí dobré.

krtek*

tak se s tím projeď víc jak 90 třeba po dálnici a budeš rád, že můžeš jezdit zase vlakem

Zkušenosti z okolí potvrzují to co říkám. Nedali si říci a teď jsou každou chvíli v servisu. Jeden prodejce dokonce přešel na jinou značku, už toho měl dost, nechtěl aby mu stále někdo nadával.

Diskuze s demagogy nemá cenu. Jednak Dacia je pouze značka, která vyrábí několik značně rozdílných typů vozidel. Ovšem pro demagoga je Dacia SHIT. Pokud jste si vy demagogové přečetli mé nájezdy s Daciemi, tak jistě chápete, že o nich něco vím a mám s nimi bohaté zkušenosti. A vím, že můj udržovaný Logan s nájezdem 330 tis. km zvládá jízdu po dálnici trvalou rychlostí tachometrových 140km/hod (v SRN) naprosto v pohodě, Dokker s 1.6 motorem pak cestovních 150-160km/hod, bez jakýchkoli negativních průvodních jevů jako vibrace, chvění apod. Pouze Dokker je jako každá "dodávka" citlivější na boční vítr. Jízdní pohodlí je pochopitelně dané mj. kategorií a cenou vozidla, takže je zvýšený vnitřní hluk a rovněž se mírně projevuje tvrdší podvozek.

Ovšem tato fakta demagog, který v životě s Dacií po dálnici těch cestovních 140km/hod nejel, nikdy nepochopí.

Říká se, že výjimka potvrzuje pravidlo, ale statistiky neošálíš. Pokud ti auto slouží, je to jen dobře.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]