Nejste přihlášen/a.
Ustaré Felicie skončila technická chceme jí dát k likvidaci ,ale žena ještě aktivně natankovala plnou.Jak bezpečně vysát?
při dnešních cenách to není málo peněz. Díky.
Nádrž je sice z plastu, ale tahle osvědčená metoda hnědočechů přivedla jednoho co znám (a možná i víc, co neznám) do špitálu proto, že benzín a jiskřící komutátor na akuvrtačce jsou fajn adrenalinová kombinace - blafne to, neblafne to...
To Promon a viděl jsi vařit prasklou plechovou benzínovou nebo naftovou nádrž? Dřív když bylo třeba tak se to tak dělalo,než se začali měnit celé !
Předpokládám, že tazatel není hnědočech a že myslí hlavou. Ta díra se dá udělat čímkoli. Třeba nebozezem.
To diesel - ano ano, byl jsem na vojně, viděl jsem, zažil jsem. Ale i tam jsme měli aspoň elementární pud sebezáchovy a nádrž jsme vypláchli a pak do ní foukali CO2 z lahve, což nám přišlo jako dostatečné opatření k zachování života a zdraví. A fungovalo to - byt jsem slyšel legendy o tom, že se dá vařit i nádrž s naftou - ale proč si to nepřiznat, na podobné pokusy se mám příliš rád.
Z Favorita to šlo přečerpávacím šla/...(hadičkou) s balonkem. Hadička se strčila do nádrže, zapumpovalo se balonkem a ejhle, benzín tekl násosko ohnutou do přistavených kanistrů a kanistříků. Hadička za stovku, trochu trpělivosti (i vztekání, když to ne a ne a nešlo), ale šlo to. Venku, na větraném místě. U některých aut to jde blbě, chce to podívat se do příručky,kudy vede palivové potrubí od napouštěcího otvoru do nádrže. U škody MB 110 to šlo jednoduše - přímo. U Felicie se podívejte do návodu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.