Nejste přihlášen/a.
Je to zcela normální, logické a technicky zdůvodnitelné.
Start-stop ovšem ekonomicky, logicky ani technicky obhájit nelze. Je to jedna velká krávovina.
Jednu výhodu to přece jenom má. Pokud se člověku zadaří chcipnout motor, tak S-S systém okamžitě auto znovu nastartuje, že to občas člověk ani nepostřehne :D
mytrix, ekr prijedu, SS vypne motor, mam pustenou spojku, dam tam rychlost , po nejake dobe se auto nastartuje i kdyz spojku nezmacknu ( jak je psano v dotazu ) , takze musi byt nejaka ochrana at tam auto neskace jak koza
jinak SS je blbost kterou ti treba u noveho auta v servise nechteji deaktivovat, automat na odpojeni SS me vysel na 320,- + 10 minut prace
Tenhle nesmysl vypínám ihned po nastartování. Je to výmysl EU, který nic nepřinese a pouze ničí baterii (pár článků už na toto téma vyšlo). S úsporou paliva to nemá nic společného (povšimněte si, že po sešlápnutí spojky se motor vytočí, což se na volnoběh nestane). U závor, nebo při delším stání, není problém motor vypnout ručně.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.