Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Turbo repasované a vuz jede bez turba

Od: janmizigar odpovědí: 6 změna:
Dobry den vlastním Mazdu 5 2.0 mzr-CD 105kw a auto jezdí jako kdyby nemělo turbo,při stání na semaforu auto cuka na volnoběh,Mazdě v táboře bylo auto opravář řekl 100procent turbo,turbo repasovane nasazené a furt nic.jestli ma nekdo skusenost dekuji předem za poraden

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Tak na volnoběh turbo určitě plnit nebude už z principu, hledal bych závadu, nebo i více závad najednou...

 

olinl

0x

Zkus se poptat ještě na poradně mazda klub.cz mazdaclub.cz/... (musíš se tam před vložení dotazu zaregistrovat).

 

jenda2*

0x

Teď se opět zeptejte toho opraváře, proč to dělá stále, i když je turbo jiné. Měnit díly na základě prohlášení nějakého nedouka není dobrý nápad. Něco jako změřit výstupní tlak z turba asi tomu mechanikovi nic neříká...

Problém může být v čidle tlaku turba, které nevyhodnotí více vzduchu a ŘJ nepřidá více paliva. Dále to může být spousta jiných čidel.

Vždy se vyplatí jet do autorizovaného servisu a nechat si vystavit protokol o zjištění závad. Pokud je tedy zjistí. Jinak je to jen hádání .

 

asd1

0x

Tak to by "pan opravář" měl zatáhnout zbytečný repas turba i s prací okolo...

Cuká na vonoběh - to vadu turba dost vylučuje a ukazuje spíš na dodávku paliva nebo špatné hodnoty z čidel... = Kvalitní diagnostika... Sypat prachy do metody pokus - omyl se v tomhle případě může sakra prodražit... A pozor podobných lemplů jako ten tvůj mechanik je dost i po autorizákách (a na rozdíl od něj mají navíc dražší díly i práci)...

rodic

To jsem četl, jak jeden člověk měl závadu na autě, v autorizáku mu měnili postupně různé díly, desetitisíce lítaly a auto opravené nebylo. Jak se tomu vyvarovat, kdyby se člověk do této situace dostal?

asd1

Opravovat to sám

Těžko. Trochu pomůže sepsaná zakázka s jasně definovanou závadou a auto pořádně přebrat (zkušební jízda při převzetí, vyjet data z diagnostiky atd.), pokud nesedí tak reklamovat jak určení závady (zbytečně měněné díly) tak to že závada nebyla odstraněna... Ovšem normální člověk nemá prachy na náhradní auto ani na právní spor se servisem, tak vysype pár desítek tisíc za opravu, dál to neřeší a je rád že auto konečně jezdí... Příště jede jinam a tam v bleděmodrém. V servisech se takhle zákazníci střídají, tak mají pořád kšeftů dost. Takže jedině dělat to sám nebo auta neopravovat ale házet ze skály a rovnou vzít jiné funkční (za 30k seženeš slušný auto na normální ježdění v podstatě kdykoliv)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]