Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Klepání motoru na volnoběhu

Od: janjan odpovědí: 3 změna:

Mám takový dotaz, mám auto Ford Fusion benzín 1.4, rok výroby 2006, najeto 80 tisíc - a za studena, ale i za tepla mně na neutrálu klepe motor, vždy se auto trochu chvěje a třese a mění se otáčky - z 1 vylítnou až na 3 a pak spadnou uplně dolů. Nedělá to na neutrálu vždy, ale když stojím na nějaké křižovatce na červenou, tak občas se to stane, bez vlivu jak dlouho s autem jedu. Když mám zařazenou rychlost, tak auto jede výborně.

Klepání se obvělilo cca před půl rokem. Jsem už z toho neštastný v servisu mně řekli, že je to rozvody - byly tam ještě původní. Tak jsem je za 9 tisíc nechal vyměnnit včetně vodní pumpy, klepání ale neustalo. Tak jsem šel do jiného servisu, tam mně řekli, že je to spojkou, zas jsem ji nechal vyměnit, oprava 12 tisíc, a auto klepe pořád. (

Už se mně do servisu auto dávat nechce, do starého auta jsem dal přes 20 tisíc a závada neopravena.

V autorizovaným servisu mně sdělili, že přičina může být různá a chtěli za zjištění příčiny 15 tisíc - že musí rozebrat celý motor. Takže to jsem odmítl, ale nejspíš by mně to vyšlo levněji, než výměna spojky a rozvodů.

Nevíte, čím by to mohlo být. Nestalo se někomu něco podobného?

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1

0x

Kvalitní servisy... Dobrá práce.. A ty ceny.. Měnit naslepo bezvadné díly a účtovat to jim jde.. Aspoň rozvod měl načase tak to nebyly vyhozený prachy... Např. materiál na rozvody Ina/ Gates sada s vodní pumpou 2k (3k i s pohonem agregátů) olej + filtry 1k tj. s prací 6k rozumná cena. Tě natáhli o 3k a jestli dělali jen rozvod s vodní pumpou tak o 5k.. Podobně spojka materiál ca 3k (lamela+přítlačák+ ložisko - Sachs nebo Luk) + práce 3k = celkem 6k = natáhli tě o 12k. Rozebírat motor je pitomost, pokud rachtaj čepy apod. tak dobrý mechanik to slyší příp. endoskopem přesně najde zvenku...

Ohledně volnoběhu ověř nejdřív děravé podtlaky (T hadička pod sáním) a volnoběžný ventil (zkusit vyčistit, zkusit bezvadný).

Pokud se na volnoběh klepe celý motor (celý auto), tak často to jsou silentbloky zavěšení motoru, hlavně ten dole u převodovky (Lemforder za 700,-). Pokud něco kovově klepe tak to je třeba slyšet, video napoví ale na živo to je lepší...

K Vám bych chtěl jezdit na servis za ty ceny...
asd1

Ceny materiálu si můžeš ověřit a práce je minimálně pětikilo na hodinu, u těch rozvodů spíš litr - za tři hodiny celkem v klídku tj. ca 700,- za hodinu... To jen servisy v reálu dělaj za 2k za hodinu i víc... A pak když se s určením závady netrefí a nic neopraví tak se nestydí to vyúčtovat v plný palbě..Tady v dotazu máš hned tři takový. PS oprava místo o 12 má být o 6k

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]