Nejste přihlášen/a.
Mohu koupit tento Fiat z roku 2005, najeto 1e 150tis.km. ale nevím jestli byly dělány rozvody.dá se to nějak poznat,zjistit?
Děkuji.
Materiál rozvod sada + vodní pumpa 2000,- např. autodily-cardo.cz/... + něco okolo a práce = dobrá cena je tak 4k komplet, pokud budeš měnit i drážkový řemen + kladky tak ca 5k komplet...
Furt jsi řešil spotřebu - počítej, že tohle ve městě bude žrát 8-10 a tobě spíš těch 10...
Ano,řešil,ale já mám ještě koupenou Fabii 2001 1.4. 16V a je to stejné jezdím taky za 10.Nehledě k tomu,že se mi tam špatně nastupuje a vystupuje. Ten Fiat už končí,protože je spodek a karoserie sežraná rezem.Opravovat už ho nebudu.U toho punta jsem asi kápl na špatný motor,už jsem s tím dělal za ty roky všechno možné,spotřeba pořád stejná.
V rodině je Panda se stejným motorem, druhá panda u známých, Punto 2 před FL = stejné jako tvoje. Všechno to ve městě jezdí 6 max.7 a mimo město kolem 5,5, ta panda při klidné jízdě kolem 5,0 a za 6 to je už svižná jízda "co to jede" Podle toho že to je u víc aut vysoké, tak tam může být styl jízdy příp. hodně krátké jízdy (do 2 km) kdy je motor studený a jede na bohatou směs (jako sytič). Stilo při normální jízdě bere mimo město 6, ve městě 8 - 10, takže tobě bude brát nejspš 10 - 12.
Pokud Punto velikostí vyhovuje, tak najdi slušný kus, nejlíp něco z posledních roků výroby a motor 1,2 8V (to ti radim furt a pořád Lepší poměr výkon - cena těžko najdeš - obecně jednoduchý auto s levnými díly a např rozvody nemusíš moc řešit, protože při poruše rozvodu ventily nedosáhnou na píst = motor se nemůže "potkat" = pokud rupne rozvoďák/ rozsype se ložisko kladky, tak jen nahodíš nové a jede to dál... Největší moucha je snímač natočení volantu - vydřou se dráhy a řízení cuká atd, repas je za 5k.. Tipnul bych, že to za život auta potká tak třetinu aut, ale 5k není zas tak raketa a pak to už přežije auto.. Navíc tenhle problém byl spíš u starší verze snímače. Stilo je už větší auto s 1,6/ 16V motorem = spotřeba i díly jsou obecně dražší, dost často byl problém s elektrikou, tak příp. pořádně vyzkoušej jestli je OK úplně všechno..
Tak zrovna u Stila 1,6 byl velký problém s ŘJ motoru, odobně jsem se s tím setkal cca 2x a ze špatnými zkušenostmi... Najdi si to na netu... Je to takový standard...To je snad základní linie všech fór o Stilu... Ani oprava to mnohdy neřeší, někdo chce za opravu cca 5k, druhý 8k, ale hned se to za se zhroutilo, jediným snad kladným řešením je jednotka nová, mrkni se na zkušenosti... Za tu snad chtěli 22 či 22k peněz...
Aby Ti jako mým známým nezbyla jenom velmi levně koupená auta...
Určitě taky některá auta jezdí a tento syndrom už je snad taky už za tu dobu i vychytaný ... A když jede, tak to jede slušně...
jj, za mne když Stilo tak 1,9 JTD, ale on jezdí jen město.. Ale i tak možná radši než benzín, JTD si ve městě vezme kolem 7, DPF ty starší nemaj a krátký jízdy až tak nevadí, jen by musel dobíjet baterku.. Nevýhoda je jen spotřebák- víc oleje atd., ale to by se sneslo, o moc dražší než benzín to zase neni..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.