Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
mám dětské el. autíčko BMW, i8 bohužel je bez baterky a vytrhaná elektroinstalace.
Zadní kola mají sve motory, zkoušel jsem připojit na autobaterii a fungují. Dále je tam přepínač na jízdu vpřed a vzad, a plynový pedál ( při šlápnití sepne po puštění vypne).
Přikládám i fotky.
A nyní otázky:
1. Můžu používat klasickou autobetrii?
2. Jak vše zapojit aby to bylo funkční?
- první fotka je foto mororů
-druha fotka jsou konektory od plynu, jeden kabel vede k mistu kde je baterka a druhy do přepínače vpřed a vzad
-třetí fotka jsou konektory přepínače, řerný kabel je přívod od plynu a zbývající dva do do místa kde je baterka
Díky
Autobaterie by šla použít, ale není pro tento účel určena, proto její životnost bude nižší. Uvažujte o trakční baterii. Co se týče zapojení - pokud máte problém zapojit stejnosměrný motor k baterii, tak si na to někoho najděte, to je naprosto elementární záležitost.
Se zapojením motoru problém nemám ale chci poradit jak to zapojit jako celek. Budu muset využít relé?
Pokud jsou kontakty přepínače směru jíjdy a spínače (plynu) dostatečně dimenzovány na proud obou motorů (což pravděpodobně jsou) tak není třeba relé.
Ale kdysi jsem podobný vozejk kamarádovi přebastlil na plynulý rozjezd pomocí regulátoru, jenže ten měl od pohledu silnější motory a to auto bylo dost svižné.
Z těch Vašich fotek to vypadá na nějaké plechovky - typuji něco jako Mig600, to je pak vcelku pomalý strojek a tak si zřejmě vystačí jen se spínačem.
bohužel jestli jsou na takový proud dimenzovány nevím, jinak plynulý rozjezd nepotřenuji stačí mě jen spuštění. Na moturkach je vytištěno DL 550-C DC 12V
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.