Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Majitelé Fiatu panda - prosím!

Od: jmlc® odpovědí: 4 změna:
Dobrý den. Potřebuju radu, kterou mi na Fiat fóru za týden nejsou schopni dát. Řeším kryt motoru- ten spodní. Podle OEM čísel jsem objednal dva držáky a plast pod motor. Ale nemám tušení, kam to našroubovat.
Fiat panda 2, typ 169, rok 2005, motor 1,2 8v 44kw.
Kdo máte pandu 169 s krytem motoru?

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1

4x

Ona Panda 1,2 s krytem motoru bude asi dost exot Taky máme bez krytu... Přiložíš kryt kde by asi měl být a podle děr bys měl najít kam šroubovat... Víc bohužel neporadim... Dávat tam kryt motoru by mě ani nenapadlo, jen to otravuje při výměně oleje... a pokud rezne ol. vana tak stačí natřít třeba Alkytonem, je to celkově míň práce naž každých10 kkm/ 1 rok sundavat kryt kvůli výměně oleje... Smysl to má u 4 kolky, ale tam je pod motorem trojka plech.

 

bruter*

2x

Mám Fiat Pandu 1,1 typ 169 koupený listopad 2008 a žádný kryt pod motorem není a kdyby tam byl tak už jsem ho vyhodil.Auto jezdí výborně i bez krytu a stačí zajet doma na můstky a mám přehled o spodku a stačí jednou za čas vzít hadici a ten spodek opláchnout,hlavně na jaře po prosolené zimě.Tot vše.

 


Díky @asd1 - jsem věděl, že máte, ale nemůžu vám poslat bez vaší registrace mail...

Já to chtěl dát pod motor hlavně kvůli zimním měsícům a ochraně motoru před bordelem na cestě, kterou manželka denně musí absolvovat do práce a zpět.

Nevím jak FIAT servis, ale podle fotek a popisů či plánů z různých webů jsem objednal správně. Nicméně Polsko má své Pandy s jinými rozměry, protože to, co mi bylo zasláno, má rozteč dír o 5 cm menší, kryt je menší a pásky plechu, pokud by opravdu měly něco udržet, jsou zjevně šikmo - mimo možné upevnění.

Včera jsem měl auto na zvedáku, a když jsem viděl, co všechno bych musel upravit, smířil jsem se s autem bez krytu.

asd1

Díly máš správně a mělo by to sedět, při troše práce by měly jít sehnat rozteče a přeměřit jestli je blbě auto nebo držáky ... Osobně bych tam kryt nedával, leda pokud jezdíš po lese a dáš tam ten plechový proti proražení vany šutrem... Jinak to je zbytečnost... Ráda rezne olejová vana, jak je orezlá tak to chce natřít nebo dát novou - je to slabý plech, teplo + vlhko + sůl = prorezne nečekaně rychle, samozřejmě ženská si vyteklýho oleje nevšimne a pojede do zadření Jinak olej je dobré měnit každých 10 kkm/ 1 rok (je tam jen 2,8 litru), dávám Helix HX7 10W40 (litr pod stovku)/ filtr Mann (i když tomuhle motoru stačí cokoliv co je aspoň trochu podobný oleji) Pokud se mu dá co potřebuje a nehoní se za studena (první kilometr), tak vydrží půl milionu...

PS a zkontroluj konektor u ŘJ, rád se vypaluje - světla spíná relé v ŘJ.. Dá se to i přebastlit tak, že ŘJ se nechá jako ovládací a spíná relé mimo ní (kabeláž přes ten konektor není silová ale jen ovládací)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]