Nejste přihlášen/a.
Prosím poraďte. Babetta 210 .Vyčistil jsem karburátor,trysky,,sešteloval bohatost na 1,5 ot.,sešteloval volnoběh,Kompletně vyčistil a vypálil výfuk ,dal novou svíčku N17c . Babetta chytá bezvadně,otáčky volnoběhu výborné. Jen nejede víc než 35km/h ,někdy jen 30km/h., už si nevím rady,jezdila před rokem i 50Km /h ,ale jen 500m ,potom sama chcípla a nešla nastartovat,až po 20 minutách a tak jem si řekl,celou ji vyčistím a už jede jen do 35km/h.Prosím poraďte,aby jela aspoň 40km/h. Tu trubku výfuku jsem taky zkrátil o 5 cm a nepomáhá nic. Děkuji předem za pomocnou odpovědˇ.
Sahání/ úprava do výfuku / kromě vyčištění/ je u dvoutaktu velice problematické- většinou se nadělá více škody než užitku. Přepíná Babeta na druhý rychlostní stupeň? Dělal jste předstih, hladinu v karburátoru a vyčistil filtr benzínu? Toto vše má vliv na výkon motoru, přicpaný filtr nedodává dostatčné množství paliva po delší dobu a motoru padá výkon až chcípne a musí se počkat na dotečení benzínu.
Babetta přepíná na dvojku v pohodě,předstih jsem nedělal ani hladinu v karburátoru ,protože,když předtím jela 50 km/h ,tak jsem se do předstihu ani hladiny nepouštěl. Myslíte vyčistit filtr benzínu na uzavíracím kohoutu v nádrži? to jsem nedělal,protože myslím,když to jede 35 ,tak ,kdyby byl ucpaný,tak to rovnoměrně 35 nepojede,ale bude to jak píšete chcípat.
může to být cokoliv,
1 .) zkusl bych jinou svíčku
2.) seřídil hladinu paliva v plovákové komoře
Dnes jsem ještě vyčistil to sitko benzinu na kohoutu v nádrži a celý kohout. Dnes jsem ještě nastavil předstih.Svíčka je tam uplně nová . Tak,že už nevím ,co s tím pořád to jede 35 km/h. Mám tam benzin od prosince 2018 a olej garden pro dvojtakty z mountfieldu , Tak jestli to třeba dělá palivo,nevím. Už tam není,co vyčistit ani co poštelovat.Chytá super a těch 35 Km/h jede plynule bez škubání ,ale rychleji ne.
Trysky jste profoukl? Určitě bych zkusil čestvý benzín. Nemůže být nějakým problémem omezen rozsah pohybu šoupátka? Při "pném plynu" je toto plně otevřeno?
Já bych ti doporučil se toho zbavit a koupit skútra. Babeta se víc opravuje a seřizuje pak chvíli jezdí a tak dokola. Chvili jsem 210 taky měl, ale na takové hobby mě moc neužije.
Přátelé dnes jsem zkusil přidat na spodní vzduchové trysce 2,5 otáčky a pořád to jelo30-35km/h. Tak jsem tu trysku vytočil ven ,dal jsem ji do kapsy a babetta bez ní normálně chytla ,rozjel jsem se a jezdí 45km/h.Tak pokud to takhle bude jezdit pořád ,jsem O.K.
V tom případě to co jste dal do kapsy není žádná tryska, ale šroubek na seřizování bohatosti směsi. Dejte jej tam nazpět, utahněte, povolte o 1,5 ot. Projeďte to 10-15 km a podle barvy svíčky uvidíte jestli to není chudé, nebo bohaté.
Rozebrat karbec, zkontrolovat hladinu, vyměnit trysky, vyčistit vše nejlépe ultrazvukem. Vyčistit a vypálit výfuk od oleje a karbonu! Sytič funguje dobře?
Jezdit bez toho šroubku nebude dělat dobrotu.
Máte pravdu ,je to na seřizování bohatosti směsi.Všechno ,co mi doporučujete ,už sem ve výše uvedených odpovědích, udělal.
Tak v tom případě ještě zkontrolovat ty pístní kroužky. Sundat hlavu u babetty je otázka pár minut.
Pak bych ještě vyměnil všechna gufera na karterech a musí to jet.
Měl jsem dvě 210tky a dokázaly zazlobit, ale byla to zábava. Když jsem udělal všechny úkony popsané v tomto vlákně, vždycky to pak jezdilo 55 na tacho. Srandy jsem s tim užil mraky a mit na to čas mám je dodnes.
Zkusím takovou blbost; určitě jsi všechno čistil, ale ještě dírku na víčku nádrže? Když se zamezí přístupu vzduchu do nádrže, benzin nemůže dolů.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.