Nejste přihlášen/a.
Ty informace nestačí. Pokud možno dodejte schéma spínače. Takhle to vypadá, že buď nejde o žárovky, ale o LEDky, nebo přes žárovky teče nějaký proud použitý k indikaci stavu obvodu nebo také obojí dohromady.
Takže jakási tajemná skříňka, o které není nic známo. Je mi líto, ale moje křištálová koule si s tím poradit neumí. Promiňte.
Ale pořád nevíme a neumíme zjistit, proč jsou tam stále ty 3V. To je ten problém.
Je potřeba měřit spínač bez připojených vodičů (neznáme ani kam těch pět vodičů vede). A neznáme konstrukci spínače. Na dálku nelze poradit.
Asi by ale byl problém se zhasínáním. Tyristor po sepnutí vede i po odpojení řídící elektrody (G). Tento problém by odpadl u střídavého proudu.
Já mu chtěl navrhnout tranzistor ve spínaném režimu pro každý výstup, ale zdálo se mi to na něj moc složité.
Čus, sice nevím, k čemu by takovédle hrozné zařízení - obvod, mělo sloužit, ale zapoj do serie s napájením toho obvodu "zenerovu diodu" , 3.9 až 4.7 Voltu, preventivně se ztrátovým výkonem 5W - je to běžná součástka za koruny... Pokud jsou ty "indikační Žárovky" LEDky, tak určitě v nefunkčním stavu (vypnutém) zhasnou úplně (pokud nejsou ze zařízení buzeny proudovým zdrojem, ale to asi néééé), pokud to jsou fakt Žárovky, tak při sepnutí budou trochu méně svítit. Nechceš z toho náhodou postavit "gear-master"? Tj zařízení, které indikuje potřebu přeřazení kvaltu podle otáček motoru? To je stejně k ničemu - máš přece uši a cit pro zátah motoru... Jinak pokud potřebuješ nějaký indikační obvod pro velikost napětí, klidně se ozvi, podle potřeby Ti nějakej "namaluju" , nemám teď ale bohužel podmínky pro řešení DPS... Zdraví Alfi.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.