Zdravím mám takový problém že u mé crossky je prasklý koleno výfuku(viz foto) a nevím jestli se to dá nějak zavařit. Motorka se špatně startuje a já si myslím že to je tou prasklinou že to přisává vzduch ale nevím. Diky za rady
Je to prasklé uprostřed kusu plechu,který je tam přivařený, takže to zavařit jde,vypadá to že už to někdy prasklo a bylo to zalátané tet to prasklo znova.Jinak výfukem ti nemůže přisávat vzduch ,od toho je sání.
Vyřízneš tu záplatu a navaříš novou, materiál seženeš v každém servisu - starých výfuků s dobrým ohybem se tam válí mraky, příp. ve šrotu 10 Kč/ kg.. Startování - problém bude jinde.
kawar
Tak vyfuk už je zavareny šlo to v pohodě snad to chvíli vydrží. Ale mám jinej problém . Motorka je po výměně pístu opravy válce a rozvodoveho řetězu. Karburátor byl cisteny ultrazvukem. Od té doby jsem najel 5mth. Motorka předtím chytala na 2 nakopnuti a volnoběh krasne držela. Teď po 5mth ji za studena nakopnu tak na 20nakopnuti. Ale jak vypnu sitic tak po 5 sekundách hned chcipne. Tepla už nechyta vůbec jenom na roztlaceni. A volnoběh taky nedrží. Už si s tím nevím rady svíčku jsem dával novou a bohatost mám podle manuálu. A přijde mi že trochu ztratila výkon. Díky moc za odpovědi
asd1
Zaměř se na to co se dělalo = přívod paliva + karburátor. Bohatost směsi (pokud to jede) zkontroluješ podle svíce - po větším zatížení by měla být cihlově červená až hodně světle růžová google.com/...
Zkontroluj nastavení rozvodu a pak válec.. Mmch. nestabilní volnoběh může být známka přidření, bez rozebírání napoví změření komprese...
kawar
Barva je taková cihlová. No tak pridreny to snad nebude když byl před 5mth dělaný píst a válec. Asi bude muset do servisu no
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.