Nejste přihlášen/a.
Tento problém ti na dálku nikdo nevyřeší, rady ,,vymen svice a hlavně nejezdi do servisu,, ti problém nevyřeší. Za mě ,,jeď do servisu,,
Ještě poraď, jak předem rozlišit servis od měniče dílů Problém je ten, že v téhle situaci fakt většina postupuje stylem pokus-omyl, mění cívky, lambdy, čerpadla atd. a zákazník platí a cuká to furt. Těch dobrých kde jdou najisto a vymění rovnou jen vadný díl je zoufale málo ((
Tazatel - cukat může z různých důvodů. Pokud byla chyba čidla tlaku - měřil se tlak paliva? Jinak klasika postupuje se vylučovacím způsobem od jednoduchých věcí k složitějším, kam slěrovat pátrání napoví diagnostika - live data - porovnání hodnot s normálem...
Hezký, ale k čemu to je dobrý? Maník od cebie si nechá vyměnit olej a hodnotí jak pečlivě je vyplněný přejímací protokol, asi i jak dobrá je kávička. Jedno auto za rok = řeší jen jeden případ konkrétního mechanika. Seznam a hodnocení servisů nevidim, jen "Škodovka Olomoucko" Vedle se řeší výměna bezvadného startéru + rozebrání motoru za 8,5k a návrh vysosat 38k. Autorizák. Takhle by se mi taky líbilo dělat, laciný prachy a jezdit to nemusí, zákazníků je dost i tak.. - Jak tohle chceš poznat předem: A nediv se, že na mechaniky automaticky koukám jako na bazaristy, pražský taxikáře a podobný šmejdy... Paní je mi líto, protože pokud nemá na servis opravdu dobré páky, tak je těch 9k v černý díře, bude kromě opravy platit ještě odtah jinam atd.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.