Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Spínač u pásu felicia

Od: fabris odpovědí: 13 změna:

Zdravím, nešel mi natáhnou pás na připoutání, tak jsem rozdělal plast a navinul pás zpět, protože se sám nevracel, pak to seplo a šel zase vytáhnout. Je tam nějaký spínač, nevíte na co je? Nemůže to souviset se startováním? Z ničeho nic mi nejde nastartovat, motor se točí a nic

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

olinl

1x

Zkontroluj/proměř pojistky v poj. skříňce dole před sedadlem spolujezdce.

 


1x
Jestli máš feldu jednovstřik tak dej jinou zapalovací cívku
Pas se startem nemá nic společnýho je tam takový umělohmotný vahadlo a kulička jednou sem to koumal a když mi to péro vystřelilo chyt sem to a zahodil a sehnal z vraku jinej

 

asd1

1x

Pás se startem nesouvisí. Pokud nechodí spolehlivě tak vyměnit.

Točí a nechytne - to je víc možností, mohl odejít hall senzor (ŘJ neví kdy pálit), neni palivo, neni jiskra atd. Postupuje se vylučovacím způsobem od jednoduchých věcí typu pojistky atd. Pokud to není vyloženě ptákovina za 2k, tak vzhledem k ceně vozu může být nejvýhodnější v okolí sehnat za hezký voči shnilou s dobrým motorem, přehodit motory (musí být stejný typ motoru co je v techničáku) příp. díly co zlobí, shnilou poslat na vrakáč a zlikvidovat (tj. ani nemusí být evidenčka a přepis.. Proč takhle - bazarový motor je loterie, takhle víš že to jede, navíc si z toho můžeš vzít čidla, spínače, světla, altík apod.


doplněno 20.03.19 19:28:

fakt že jo


 


0x

Nejspíš půjde o 2 různé závady, protože u starých felicií nepamatuji jakoukoli souvislost bezp. pásu s blokováním startování. Pás bych raději vyměnil, protože se jedná o vážnou závadu ne prvku pasivní bezpečnosti, závadu startování si opravte nebo nechte opravit v servisu.

 

vernon

0x
No na co by asi tak byl...
Jako zvláštní výbava se montovala indikace nezapnutých pásů. V přístrojovce je na to kontrolka.
asd1

V navijáku?

gum

asd1

To asi nenznáte Felicie z roku 2000 - 2001 v akčních modelech SAFELINE.

4x Airbag a tento zámek pásů se signalizací už ve výbavě.

1x airbag volantu, 1x airbag spolujezdce místo schránky a 1x airbag v opěradle sedačky řidiče a 1x airbag v opěradle spolujezdce, vždy směrem k B slopkům.

Laurin a klement měl vyhřívaná sedadla a třeba Friend a Family na přání el. přední okna.

asd1

Snímač v zámku vim, ale že byl i v navijáku je pro mně novinka.. Že Feldy měly i hogo fogo výbavu vim, akorát v ČR jich moc nebylo ..

gum

ASD1

V navijáku NE, tam ho má jen klučina ve videu. Origo je v zámku pásu na sedačce. Na dně sedačky vespod je hřeben co drží tři konektory dle výbav (žlutý - airbag, červený - zámek pásu, ... - výhřev sedačky).

V zámku pásu ho má i Octavia 1, ale protože se to už skoro nedá sehnat, tak to lidi řeší rolnou na naviják pásu.

google.com/...

 

fabris

Tak nevím na co to tam je nebo není, ale v plastovém krytu pásu je spínač, pod krytem jsou dva dráty a jak jsem ten plast sundaval, abych se dostal k tomu navíječi, tak mi jeden drátek vypadl (jsou tam úchyty na tři dráty) a nevšiml jsem si toho. Nešlo startovat, jak jsem ho dal zpět od té doby startuje zase v pohodě..
vernon
Samodomo imobilizér... Nepřipoutáš se, nejedeš...
fabris

Imobilizer? To je něco jiného ne..

gum

Je to něco jiného, ale princip je stejný. Elektricky znemožnit odjezd vozu. Je jedno, zda je to spínač čerpadla či složitá elektronika s transpondérem v klíči. Ve finále oba něco odpojují.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]