Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Koupě prvního auta do 50000

Od: daniel14 odpovědí: 10 změna:
Dobrý den, mám v plánu si pořídit svoje první auto asi tak do 50000 a přemýšlel jsem o Golfu. Je to dobrá volba, nebo by jste doporučili úplně něco jiného? Nejspíš bych volil benzin, jelikož denně nájezdím tak 50km, dále bych chtěl aby mě nezruinovaly případné opravy a cena za náhradní díly. A taky aby auto aspoň trochu vypadalo, nerad bych jezdil v něčem co se mi ani nebude líbit.
Koukal jsem po něčem takovém, jsou dobré? Nemají najeto až moc? Jakou má golf asi tak spotřebu?
tipcars.com/...
tipcars.com/...
tipcars.com/...
tipcars.com/...
A nebo jsem ještě přemýšlel nad Audi A3, jaký máte názor na ni? Velký rozdíl ve spolehlivosti, ceně oprav a náhradních dílu oproti golfu?

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

Obrovský kvanta dovezených VW, škodovek, audi... jsou naleštěný mrchy nachystaný na rok cestování. Jo když někdo chce auto jako přibližovadlo a jde mu o spotřebu, neřeší korozi. Jenže shnilé dveře, prahy, kufr... to časem odepíše celý auto. Hledat na vrakáči dveře, které budou za rok zase stejný a auto jezdí jako Harlekýn

Je to ode mne jistě očekávaná reakce - nabídka citroenu s pozink.kastlí... motor 2,0HDi jednohmota 66kW.

Pokud koncern, pak bych šel do levnější varianty - SEAT.

No a v případě potřeby levných dílů asi FIAT - JTD motory... co nejméně elektriky ve voze a dobrou sedačku řidiče.


doplněno 25.02.19 11:02:

Jsem se díval na ty odkazy- je srandovní, že prodejci vozů, co si vozí prdel v drahých autech, nemají na foták... fotí to mobilem a v místech, kde jsou stíny stromů, fleky a odrazy ... aby nešlo vidět, že ten práh je shnilý, že ty dveře spolujezdce jsou na výměnu...

No a představa, že si někdo koupí GTi verzi, aby s ní celý rok jezdil jen na nákup o víkendu a hlavně at to za studena nehoní... no nevím. Tyto auta si kupovali převážně mladíci, co se chtěli ukázat... motory vyřechtaný, často to na hranicích ztratí 200tis km...

No kdo chce kam...

 


0x

Jako první auto bych doporučil Škodovku (kdysi jsem ji také měl). Za danou sumu koupíš mladší, zachovalejší Škodovku, než cokoliv zahraničního. Každý mladý ohrnuje nos nad domácími auty, ale z pohledu servisu je to jediná správná volba. Do nějaké staré, zahraniční "šunky" budeš jen strkat peníze. Až se na silnici rozkoukáš, po letech si pak vybereš třeba něco jiného, s rozmyslem a praxí.

NEmyslím si, že škoda je nějaká výhra. I cizí auta mají levné díly(tedy pokud to není rádoby prémiová značka).

Nejde jen o díly, ale četnost oprav, rezavění a pod. Já jsem např. měl Fabii a za celou dobu (a koupil jsem ji starší, měla najeto asi 70tisíc), jsem na ní neměl ani kousek rezavý a za pět let, co jsem ji měl, jsem měnil jen opotřebené věci (kotouče, destičky, nic zásadního a nikde mě nenechala. A nový majitel jezdí bez problémů dodnes a to už ji má sedm let.

otugixiteg

Poslední "česká a domácí" Škodovka byla Favorit a Felicie. Pak už je to čistej koncern Volkswagen. Neříkám že je špatná, ale v každém případě jsou starší kousky nesmyslně předražené, přitom z 90% jsou to už vraky.

® - to nemá logiku, kdyby to byly vraky, tak půjdou ceny hodně dolů. Ceny drží zájem o solidní svezení, s dobrým servisem.

krtek66

libor007: schválně se zeptej na nějakou vadu např. u citrona, pažouta nebo nějakýho takovýho zgarbu. Pokud ti neporadí v servise, kde ti vadu opraví stylem metoda pokus omyl výměnou tak nevíš nic. Zeptej se na vadu u škodovky a 9/10 kolemjdoucích, ti řekne z patra min. 5 možných příčin a ještě ti poví, kdo a kde ti to opraví za přijatelnou cenu.

asd1

To je spíš známka že se to s. ve velkém a jde o typické vady které jsou mezi lidma už známé Zahraniční šunka má často díly levnější a poruch míň. A velký rozdíl je v nákupní ceně, kde u koncernu připlatíš za znak na haupně, ale za kvalitu ani náhodou.. Viz motor HTP např., to je snad dokonalý příklad jak se na kvalitu zvysoka - o absoutní nevhodnosti motoru se muselo vědět už při vývoji.

break

díky tomuhle retardovanýmu názoru o spolehlivosti českejch aut, na kterejch za deset let neodcházijou brzdy a ani se nesjíždijou gumy, jsou to předražený krámy...

 

slavo*

0x

já mám fabii a je to jen MPI

mám ji už 7 let a zatím jen běžné opravy.

Sice za těch 7 let jsem dal do oprav více peněz ( výfuk, ložiska předních kol, spojka, pravidelné výměny oleje - ještě mě čeká spojka ) než jsem za ni dal, ale zatím je spolehlivá.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]