Nejste přihlášen/a.
Obrovský kvanta dovezených VW, škodovek, audi... jsou naleštěný mrchy nachystaný na rok cestování. Jo když někdo chce auto jako přibližovadlo a jde mu o spotřebu, neřeší korozi. Jenže shnilé dveře, prahy, kufr... to časem odepíše celý auto. Hledat na vrakáči dveře, které budou za rok zase stejný a auto jezdí jako Harlekýn
Je to ode mne jistě očekávaná reakce - nabídka citroenu s pozink.kastlí... motor 2,0HDi jednohmota 66kW.
Pokud koncern, pak bych šel do levnější varianty - SEAT.
No a v případě potřeby levných dílů asi FIAT - JTD motory... co nejméně elektriky ve voze a dobrou sedačku řidiče.
Jsem se díval na ty odkazy- je srandovní, že prodejci vozů, co si vozí prdel v drahých autech, nemají na foták... fotí to mobilem a v místech, kde jsou stíny stromů, fleky a odrazy ... aby nešlo vidět, že ten práh je shnilý, že ty dveře spolujezdce jsou na výměnu...
No a představa, že si někdo koupí GTi verzi, aby s ní celý rok jezdil jen na nákup o víkendu a hlavně at to za studena nehoní... no nevím. Tyto auta si kupovali převážně mladíci, co se chtěli ukázat... motory vyřechtaný, často to na hranicích ztratí 200tis km...
No kdo chce kam...
Jako první auto bych doporučil Škodovku (kdysi jsem ji také měl). Za danou sumu koupíš mladší, zachovalejší Škodovku, než cokoliv zahraničního. Každý mladý ohrnuje nos nad domácími auty, ale z pohledu servisu je to jediná správná volba. Do nějaké staré, zahraniční "šunky" budeš jen strkat peníze. Až se na silnici rozkoukáš, po letech si pak vybereš třeba něco jiného, s rozmyslem a praxí.
Nejde jen o díly, ale četnost oprav, rezavění a pod. Já jsem např. měl Fabii a za celou dobu (a koupil jsem ji starší, měla najeto asi 70tisíc), jsem na ní neměl ani kousek rezavý a za pět let, co jsem ji měl, jsem měnil jen opotřebené věci (kotouče, destičky, nic zásadního a nikde mě nenechala. A nový majitel jezdí bez problémů dodnes a to už ji má sedm let.
Poslední "česká a domácí" Škodovka byla Favorit a Felicie. Pak už je to čistej koncern Volkswagen. Neříkám že je špatná, ale v každém případě jsou starší kousky nesmyslně předražené, přitom z 90% jsou to už vraky.
® - to nemá logiku, kdyby to byly vraky, tak půjdou ceny hodně dolů. Ceny drží zájem o solidní svezení, s dobrým servisem.
libor007: schválně se zeptej na nějakou vadu např. u citrona, pažouta nebo nějakýho takovýho zgarbu. Pokud ti neporadí v servise, kde ti vadu opraví stylem metoda pokus omyl výměnou tak nevíš nic. Zeptej se na vadu u škodovky a 9/10 kolemjdoucích, ti řekne z patra min. 5 možných příčin a ještě ti poví, kdo a kde ti to opraví za přijatelnou cenu.
To je spíš známka že se to s. ve velkém a jde o typické vady které jsou mezi lidma už známé Zahraniční šunka má často díly levnější a poruch míň. A velký rozdíl je v nákupní ceně, kde u koncernu připlatíš za znak na haupně, ale za kvalitu ani náhodou.. Viz motor HTP např., to je snad dokonalý příklad jak se na kvalitu zvysoka - o absoutní nevhodnosti motoru se muselo vědět už při vývoji.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.