Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nevím si rady s nastartování felicie

Od: romanss odpovědí: 17 změna:

Dobrý den mám takový problém se svojí Felicií 1.3 50 KW , ročník 96 , nechce startovat , točí jako blázen ale nechytne . Musím vždy stříknout but na klapku trošku benzín nebo pod svíčku a chytne hned a jedu bez problému , ale jak auto zdechnu tak už zas nenastartuju zase musím stříjknout benzín a jedu bez problému . Už si stím nevým rady. Nevíte někdo co by to mohlo být? Děkuji

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


4x

Co by s tím mohlo být nevím, ale vím že motor potřebuje palivo, vzduch a jiskru.

Vzduch a jiskru tam máš, protože to naskočí. Takže máš problém s benzínem.

 

romanss

Děkuji za odpověď, ale benzín tam přeci musí jít , když ujedu nekolik kilometru ne?

jabraka*

Když nefunguje palivové čerpadlo,tak Felda nepojede.Moje babička,stejně stará ,zatím chytne na první.

JB

olinl

Zkontroluj při startování na hadičce "výstupu benzínu z karburátoru" jestli zpět do nádrže teče benzín odpovídajícím proudem nebo jen sbídou pokapává. Stačí nandat průhlednou petflašku na hadičku co jde do nádrže a koukat jak rychle se petka naplňuje benzinem.

romanss

Benzín tam jde , mel jsem rozdelany vstrik a když jsem ho vindal a slapl na plyn tak benzín vylítl jako blázen, tak jsem myslel že je v čudu cely jednobodovy vstřikování , ale měnil jsem to celý a stejne to nenastartuju .

romanss

Dnes me nahlasila Diagnostika Hallovu sondu - Snímač otáček, je možné aby tato závada vedla k tomu že nenastartuji?

Pokud nefunguje Hallova sonda (snímač otáček), tak motor nemůže běžet.

Ale že to vyhodí chybu hallovy sondy je u nenastartovaného motoru normální - motor neběží, sonda nemá jak snímat, takže z ní řídicí jednotka nemá žádné informace.

 

romanss

Dnes jsem napích auto na Diagnostiku a nahlásilo mě to Hallovu sondu-Snímač otáček , je možné aby to nestartovalo kvuli tomu?

asd1

Múže být, akorát to by nejelo vůbec = ani po stříknutí benzínu (to ukazuje na přívod paliva/ dávku paliva potřebnou pro start), příp. nízkou kompresi...

romanss

Jak jsem říkal měl jsem rozdelanej vstrik , ta triska co je nad klapkou tak byla mokra ale nestrikne na klapku tu davku , nevím proč nechce stříkat při startu , menili jsme cely vstrikovani a bez vysledku a při striknutí na klapku ručne tak to nastartuju a normalne to davkuje už ale jak to zdechnu tak nic prostě , už si nevím rady, jakoby to neuvedlo dochodu tu trysku.

asd1

Pokud neví kdy vstříknout tak nestříkne.. A možná po zaklepání ten hall funguje.. Šel bych po něm..

romanss

Dobře vyzkouším , Děkuji

romanss

Dnes jsem to dal do servisu a automechanik mě řekl že to muže byt palivovým čerpadlem.

 

vernon
Snímač otáček to píše vždy, když motor stojí... Navíc to tím být nemůže, to by motor ani nezapaloval. Je to zcela jednoznačně přívodem paliva.
romanss

Uvidím co mě stím v servise udelají . Děkuji

 

gumid

0x

Jak to tak čtu, tak tu nepadlo relé palivového čerpadla. Taktéž odchází časem.

Stačí ho prohodit s relém dálkových světel. Jsou stejná obyč spínací.

 

bery*

0x
Taky může být praskla hadička (husí krk) co tlačí benzín od samotnyho čerpadla k prirube. Pak benzín sice subjektivně teče proudem jak má, ale nemá tlak a motor blbě startuje a má tendenci se dusit v nízkých otáčkách a větší zátěži (když není podtlak v sani).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]