Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problém s motorem

Od: nici odpovědí: 6 změna:

Zdravím. Ford escort 1.8td viz vw-club vw-club.cz/...

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Dejte to do nějakého normálního servisu.

// I když nevím, jestli má smysl do auta za 10 tisíc vrážet peníze.

 


0x

Jednak nemám jednu chut něco hledat na jiném fóru, jednak asi máte špatného mechanika a najděte si takového, který tomu rozumí.

 

break

0x

hah, poskládaj motor a neudělaj ventilový vůle.Motor s o třetinu menší kompresí.Ještě bych hádal blbě nastavený rozvody na fixu...

nici

Tak jste se zasmál a teď poraďte. Rozvody jsou správně ne na fixu, ALE na 5mm přípravek na vačce a 6mm kolík v čerpadle. Kliku jsme nezajištovali, protože tento motor má dva řemeny. Klika - vačka a klika - čerpadlo. Ventilové vůle se dělají podložkama, které jsme neměli. Podle Etzolda pokud ty staré nejsou načaté, jakože nebyly není nutné seřizovat ( měnit podložky). Pouze jsme zkontrolovali vůle 0,35 sací 0,50 výfukový. Teď jestli vás něco napadá byl bych rád. Myslím, že by to mohl být volnoběžný ventil, snímač počtu otáček ( dle Etzolda ho má) solenoid předvstřiku, lambda. V nejhorším případě to bude těmi tlaky nebo vstřik. čerpadlem.

break

a kliku si nastavil jak, když ne trnem?...

nici

Na klice trn nebyl, protože je klika spojená s čerpadlem a ten řemen jsme nepovolovali a čerpadlo bylo zaaretováno, takže klika se vůči čerpadlo ani vačce nemohla hnout. Co ten předvstřik a ty věci co jsem vypsal?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]