Nejste přihlášen/a.
delší dobu v podstatě od koupi z bazaru na volnoběh kolísá ale jen trochu takové cyklické kolísání jakoby motor chtěl zhasnout a najednou jakoby dostal smes a nezhasl
dále
pokud se chci rozjet a couvat nejvice při studenejsim motoru tak auto si samo pridává a ubírá plyn i kdyz drzim nohu na plynu stále na stejné urovni, nekdy u toho motor zhasne...jakoby totální zástava motoru
nyní další závada auto nejde ráno dobre nastatrovat, podarí se az tak po 10tem nastartování a to s pridáním plynu jinak nechytne, behem dne kdy je motor zahraty jde dobre nastartovat
napadá mne : neco kolem škrtící klapky ale nevím co... má někdo schéma nebo rozlozeni dilu? Je tam špatný přístup (napr u Citroenu Berlinga je dost místa pro rozdělání škrtící klapky a vyčištění)
diag nevykazuje zadne zavady ani kontrolka nesviti, auto jinak při jizde necuka nebo cukání nejde poznat, výkon se zdá v pořádku
auto má spotřebu benzínu cca kolem 9,8- 11 l to je docela dost...proč?
diky moc
Dolnuji renaul Kango 1.6 brnzin 2011
zeptám se pokud diagnostika ukazuje u zahrateho motoru -40 stupnu tak je to závada, otazka je zda má tedy ukazovat opravdu realnou hodnotu nebo se tato hodnota zmeni po nastartování? Motor byl kazdopádne zahráty, při jizde se hodnota změnila ale neukazuje realnou hodnotu...vadný snímač teploty, konektor, kabel, rj?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.