Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Dočetl jsem se, že : Většina destiček je vybavena jakousi pojistkou – drátkem – který kotouč nepoškodí, ale při brzdění začnou brzdy pískat. To je alarm pro vás, abyste servis navštívili a destičky neprodleně vyměnili...
Je to pravda i u vozu Opel Corsa D? Brzdové destičky do tohoto vozu jsou jistě klasické a jistě i nějaké lepší kvality - je to pravda nebo není v typech destiček zvláštní rozdíl? Jaký druh a typ je pro tento vůz nejlepší. Jezdím velmi málo - max 3000km za rok. Auto v zimě nejezdí, je garážované. STK po 11 letech vždy bez žádné závady. Děkuji za případné info k tomu.
U aut se prý někde - když špatné destičky : Rozsvítí se kontrolka na přístrojové desce, žlutý kolečko v přerušovanejch závorkách.
Má tuto signalizaci opotřebení destiček i Opel Corsa D?
Mechanický ukazatel = je tam plech, když se ojede obložení, tak plech dosáhne na kotouč a začne o něj drhnout.
Pak je elektrický kty tam jsou kontakty které sepnou a rozsvítí se kontrolka.. Na autě jsem to měl a uhnilo to = nefungovaly. Ten plech je lepší - jednoduché a funguje spolehlivě.
Jinak stačí občas kouknout kolik zbývá obložení, obvykle při servisu brzd (čištění, rozhýbání třmenu, výměna brzdovky) nebo výměně kol letní/ zimní. U auta které málo jezdí spíš zreznou kotouče, pak se mění i s obložením = nikdy na sjetí obložení "na plech" nedojde...
V deskách rozdíly jsou velké, pro normální ježdění nemá cenu dávat něco speciálního... Osobně dávám desky TRW nebo textar a kotouče ATE nebo TRW
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.