Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zatékání do pojistkovky apod

Od: jindra56 odpovědí: 4 změna:

Dobrý den mám takový problém.Tak trochu mi teče do mé Felicie nejspíše kolem čelního okna (těsnění).Mám tam mokrý strop kolem toho místa a ta voda stékala dolů za cockpit do pojistkovky a byl nasáknutý celý ten molitan.Ten molitan jsem celý vyškubl takže moje první otázka je jestli to nějak moc vadí když tam nebude a případně se dá nahradit za nový ne? Dále jak mi tam teklo tak pojisky jsou suché ale kabeláž je mokrá takže jí budu muset nejspíše vysušit? A na konec stačilo by jak jsem četl koupit tmel a pod tu tesnící gumu tam plácnout a mohlo by být nejjednodušeji vyřešeno? Díky za odpovědi a případné důleité a pomocné rady Díky Jindra56

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x
Ten tmel tam necpi neni to na dlouho
Kup rovnou novou těsnící gumu a vyměn jí jinak ti tam za chvíli poteče zas
Ten molitan je tam jen jako těsnění aby se nepřenášel hluk z motoru jinou funkci nemá
jindra56

Aha dobře dobře.A kolik taková guma stojí? A jak těžká je montáž? Jestli jí stačí jen tam dát nebo se musí lepit apod.Dobře díky

Ja dával v elitu 350kč kelly prej podobná cena
Sklo je jen v gumě lepený neni
Starou gumu vyřežes a vyndáš okno
Na okno pozor aby neprasklo
Nasadit novou gumu na okno po obvodu se do gumy dá kablík nebo dobrej provázek
Nasadit na spodní hranu
Jeden přitlačuje okno a druhej zevnitř tahá provázek aby přetáh gumu přez rantl de si pomáhat i plochým šroubovákem
Pokud si to nedělal nech si to udělat ušetříš si nervy a možna i cenu za jiný okno
Ja to dělal naposled na pickupu a byl to docela boj mel sem strach aby to starý okno neruplo sral sem se stim přez dvě hodiny
Jo a nezapomenout očistit ten plechovej rantl zvlášt jestli bude vyrezlej
gum

Montáž je při pečlivé práci a pochopení principu snadná. Problémem je třeba pokroucená karoserie či vyrezlý rám okna. Dobré je očistit a postříkat třeba clinem na okna a dělat to zamokra. Lépe se usadí a vklouzne.

Na sklo se osadí guma kolem dokola, místo přerušení gumy (svaření/napojení) doprostřed dolů a do žlábku se vloží ideálně provázek či šňura cca 4mm tlustá (tenká bude gumu řezat a drát to občas udělá taky, pokud se to neumí).

Lépe střídat jeden a druhý konec provázku, pokud se zadrhne a vždy v místě shrnutí gumy dovnitř třeba po kousku 10cm pobouchat z venku do místa gumy, aby to vždy dosedalo a nestalo se, že se guma bude opět svlékat ven. Pak by se to muselo dělat celé znovu.

Pokud je rám vyrezlý, tak pevné nervy a většinou to zatékání úplně neodstraní (záleží na poškození rámu, jak dlouho zatékalo).


 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]