Nejste přihlášen/a.
Měnit se vždy musí šrouby hlavy motoru. Jsou sice pevnosti 12G ale stává se, že při opětovném použití se při dotahování podle postu přetrhnou. Pak je to někdy horor jej tahat ven. Ostatní není potřeba měnit, i když výrobce předepisuje výměnu všech šroubů po demontáži. Běžné šrouby v pohodě ale pevnostní k ojnicím jsou obtížně sehnatelné nebo jen u autorizovaného servisu s pořádnou přirážkou. Šrouby hlavy jsou namáhány tlakem spalin i předpětím, šrouby ojnic pouze předpětím, tlak nesou šály a při zpětném pohybu nesou šrouby jen zátěž při stlačování směsi. To není taková zátěž.
U favorita velmi PRAVDĚPODOBNĚ nic. Ty šrouby vydrží strašně moc. Jsou motory které mají najeto hodně statisíc kilometrů a do motoru se nikdy nesahalo. Když ten šroub jednou povolíš a utáhneš co by se s ním mělo tak hroznýho stát? Jsou motory kde je to nutnost,kde tyto šrouby praskaly i samy od sebe,ale favorit mezi ně nepatří.
Musíš měnit jen šrouby hlavy,tam už jsem viděl zatržený z důvodu že se na to někdo vykašlal a při utahování nevydržel
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.