Nejste přihlášen/a.
Každý to má podle možností - pokud bych měl denně jezdit autem a k autu jít 800 metrů (nebo jet busem-tramvají...), asi bych pronajal garáž někomu jinému a parkoval v blízkosti domu.
Osobně mám dvě auta - manželka parkuje v garáži, aby nemusela řešit sníh a námrazu, já mám auto venku před domem. Bylo to tak posledních 15 let.
Pokud máš garáž, tak není co řešit a pro těch pár metrů ti nohy neupadnou. A máš jistotu, že auto nikdc neukradne, ani nepoškodí. Co by za to jiní dali, kdyby měli auto pod střechou v bezpečí.
Všechna moje auta byla vždy v garáži.
Já garážuju tady. Jezdím prakticky denně. Ovšem ne vždy je na dohled volné místo, takže to často mívám k autu taky pár set metrů.
Všech mých 10 aut, které jsem v životě vlastnil, parkovalo podobně. Akorát toho místa dřív bývalo nějak víc.
Máme podzemní garáže pod barákem, parkuji tam. Pro auto je stání uvnitř určitě lepší ... Stačí se podívat na ojeté auta, určitě jde poznat, které je garážované a které ne, sluníčko, mráz, voda to vše něco udělá. Vytápěná garáž příliš vhodná přes zimu není.
Ono záleží i na tom, co má člověk za auto. O 14let starého itala se člověk moc bát nemusí, s novým BMW už je to horší. Lidé jsou různí. V garáží mám přece jen větší jistotu, ikdyž u té 800m od baráku, už je to k diskuzi.
Na druhou stranu, určitě se nedá říct, že by auto tím, že stojí venku nějak nadměrně trpělo.
"Stačí se podívat na ojeté auta, určitě jde poznat, které je garážované a které ne"
Představte si, že tohmuhle autu je 23 let, ze kterých posledních 11 let parkovalo pod širým nebem v té ulici na horním obrázku. Mělo najetých 370000 km a občas jezdilo i po tankodromech.
Ahoj, na jaře a podzimu to až tak neřeším..ale třeba v létě v těch pařácích je garáž naprosto luxus-auto vyjede nevyhřáté, klimošku zapínám až za delší čas a hned funguje-nemusí toho naráz moc ochlazovat, než auto, které stojí přímo na slunci ve výhni.
No a v zimě ho taky max dávám do garáže, protože vyjede bez sněhu, nemusím škrábat, nemlží se mi okna a hlavně start auta jde znát..a ani baterka nedostává tolik zabrat.
Jinak garáž vyhřívanou nemám, mám ji při domku, ale je tam vždy o pár stupnů teplejc než venku v zimě. V létě naopak chladnějc.
Parkování v garáži je lepší, než nechat stát auto na ulici. Je však důležité, aby garáž byla větraná. Kvůli tomu, aby se v ní nedrželo vlhko. Já mám v garážových vratech při zemi vyvrtaných pár děr ( takový cedník ) a zároveň pootevřené okýnko ( ventilačku ). Garáž je tím pádem větraná a mokré auto v garáži oschne a vlhko se odvětrá. A nemám problém s tím, že by mi rezavělo auto.
Buď rád, že tu garáž máš!...já ji mám (respektive naši) asi 400m od dobu a zatím to bylo vždycky skladiště, dneska tam je auto. Potřeboval bych tak ještě 1-2. Bohužel u nás je garáž poblíž bydliště zlatem ceněná komodita. Když se mě kdysi přišel zeptat nějakej týpek ze satelitního městečka blízko naší garáže jestli nevím o někom kdo by prodal, že potřebuje skladiště na bordel...musel jsem se mu vysmát...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.