Nejste přihlášen/a.
tak já jsem zapomel napsat :D ale já onemocněl a nikam nejezdil . tak jsem to udělal jak jste radil a tankovalo to jako divý :D ale zajimavy ze na té jine benzince to muzu strcit jak chci a tankuje
...jak jsem psal,
pistole mi vypínala pouze na jednom a tom samém stojanu
a u dvou aut, ale jednou jo a jednou ne...
Když jsem musel zastavit na tom stojanu, kde mi to nešlo,
tak jsem byl vždycky na prášky, jestli to půjde nebo ne.
Použil jsem fígl s opřením pistole a paráda.
Děkuji za radu, Hrobník
Přesně tenhle problém právě řeším. Na jednom "značkovém" fóru jsem se včera dozvěděl, ža to může způsobovat ucpaná odvzdušňovací trubka z nádrže. Vzduch z nádrže se při tankování tlačí ven hlavní trubkou a brání volnému průtoku paliva. Že je to u každé pumpy jinak může způsobovat kvalita paliva - horší palivo víc pění, nafta je při nízkých teplotách hustší.
Danys - Že by bylo v Česku 90 % pistolí vadných?
taky se mi to občas stává, ale jen u některých aut, a na té stejné pumpě, takže vadnou pistoli bych vyloučil. Spíš to bude mít něco společnýho, jak tu psal kolega, s odvzušněním nádrže.
Na 99% je závada na straně odběratele. Tedy nějaký problém v tankovacím hrdle, at už ucpaná odvzdušňovací hadička nebo jiná závada v palivovém systému celkově. Takže bych hledal především ve svém autě.
@charger: Věcí, které jdou normálně, když je něco jinak nastavené, je spousta. Takže některé benzínky mají pistole nastavené tak, že natankují i vozidlo se závadou, některé bohužel to mají nastavené přesněji a tam začínají problémy.
Mezi námi, já mám palivový systém bez závad a natankuji, kdekoli si vzopmenu, naprosto bez problémů.
to nedává smysl co píšete. kdyz na jine benzince to jde normalne . tak jak muze byt chyba na strance toho co tankuje
U auta, které jsem do nedávna měl, nikdy žádný problém nebyl. Prostě jsem zastrčil pistoli na doraz, zmáčkl a zablokoval spoušt a jen jsem koukal jak to tam teče. Když byla nádrž plná, pistole automaticky vypla. A to u kterékoliv pumpy. U současného auta musím pistoli zastrčit maximálně z 1/3, držet spoušt na minimálním průtoku (tak 0,2 l za vteřinu, což je při 70 litrové nádrži fakt vopruz, elektromobil bych snad měl "natankovaný" rychleji) a stejně často vypíná. A to také u jakékoliv pumpy, ovšem u některé je to horší, u některé lepší. Zhoršilo se to po příchodu chladnějšího počasí, u stejné pumpy a stejného stojanu. Ostatní zákazníci na stejněm stojanu problém nemají. Takže to asi těžko bude závada pistole.
Vernon - Píšete nesmysly. Nevím, kolik jste toho v životě natankoval Vy ale já za posledních 45 let jezdil snad s 25 nejrůznějšími auty, takže tankovat asi umím. Problém mám jen s tímhle posledním.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.