Nejste přihlášen/a.
Většinou čepy řízení/ zavěšení kola. Můžou to být i tyčky stabilizátoru. Silentbloky ramene spíše ne, ty se projevují jinak a cvakal by až totálně po smrti. Lepší řešit hned než se vytlučou věci okolo, příp. se čep rozpadne :D
Přesně to určíš osaháním - zahoupeš (příp. pomocník), ruku přiložíš na čep a jasně cítíš vůli kde se to hýbe
Pokud bude čep v háji, tak asi i ty tyčky stabíku, taky by mohlo být v háji ložisko. Ale viděl bych to na nějaký čepy. Zajeďte do servisu na kontrolu podvozku, uvidíte s čím přijdou. Když je kolo vyvěšené, jde to pěkně poznat, když víte co hledat. nebo třebas na STK na stolici - třasadlech to taky zjístí - za drobné všimné. Ale já bych jel do servisu, za 200 víte na čem jste. Na našich tankodromech to tak bývá a víc trpí pravá strana - kanály, okraje vozovek atd. To jsou běžné spotřební věci, nepodceňujte to, vůle na nápravě, či podvozku je nejen nebezpečná, ale při neřešení se jak rakovina a můžete si odepsat postupně více a více čepů, ramen, silentbloků, uložení, ložisek a z opravy za 500 může být oprava za 5000. Jak jsem se musel v duchu smát, když přijel zákazník na udělání STK a my mu dali soupis závad za 12000 a on na to "To je divné, za celé dva roky to nechtělo ani korunu." No jo no dva roky bez údržby a pak naráz na.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.