Nejste přihlášen/a.
Kdo něco ví o tomto nepovedeném exotu.Nemohu získat žádné informace,jediné,co jsem se dozvěděl,že to lidé předělávali na klasiku,t.j.rozdělovač,karburátor,zapalovací modul a.t.d.
To není až takový problém.
Ale stejně by mě to zajímalo,stačí mi el.schéma řízení motoru,kde to má řídící jednotku,co ovládá elektronika na karburátoru,prostě všechny informace.
Doposud jsem měl v opravě asi pět těchto aut,a vždy se jednalo o víceméně mechanické závady na sytičové klapce a pod.
Auto které tu nyní mám,má zjevně vadný snímač na setrváku,hodnota je pár ohmů,takže je šluslý.Je jiný,než na běžných Favoritech,má pod sebou jakousi redukci,konektor je také odlišný.Předělal jsem dostupný snímač včetně konektoru,stejně to nepálí.
Nevím dost dobře,co a kde mám měřit,mám pocit,že ty předcházející favority měly zapalovací modul na podběhu,ale tohle má jenom klasickou cívku,TO ZNAMENÁ ŽE JI MUSÍ SPÍNAT NĚKDE UKRYTÁ ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA NA ZÁKLADĚ IMPULZŮ ZE SNÍMAČE. a.t.d.
Nebudu psát romány,kdo ví,o čem mluvím,nepotřebuje zatím víc vědět.
Ušetřete mě prosím rad,jako nové auto,předělat na klasiku a.t.d.,o to tu nejde.
Zatím dík
Tak s tímhle klonem jsem se u Fáčka taky ještě nesetkal, ale zejtra brnknu klukum do "škodárny" jestli o tom něco vědí.
Petronelli,díky za snahu.
Kdysi jsem se něco pokoušel zjistit v Budějovickém Motoru,kde se dělali karburátory,ale ani na úrovni náměstků jsme nic nezjistili,pouze to,že si některé tyto díly dělali Němci sami.
Ani na TechWebu,resp.vše o škodovkách,není o tomhle exotu zmínka.
Každé normální auto,i když je řízené počítačem,má jistou logiku a člověk to nakonec spraví,i kdy nemá dokumentaci ani drahé testery.Zatím jsem si vždy vystačil s osciloskopem a měřákem.Ale tady člověk vůbec neví,co a kde má měřit.
venco jestli máš na mysli toho ecotronika tak jsem ho měl a byl jsem z toho ze začátku dost vyděšený co se oněm říkalo pátral jsem v MB a říkali mě že tyhle řídící systémy zničím jen při bouračce a měli pravdu najel jsem s ním 60 tisíc bez jakýkoli závady a pak ho syn zrušil úderem ale před tím sem pátal kde případné závady opravit a měl jsem kontakt na KDR Lipovka u Rychnova n Kn.a jestli se pamatuji tak nějaký pan Půhoný oni tyhle auta dělali prý v Kvasinách a ty chlapi byli otamtud ,jinak tu bouračku ještě mám ajestli je to ono co sháníš a seš od Pardubic ty díly jsou k mání.
měj se
Tak venco nemám dobrý zprávy ani oficiální "škodárny" k těmhle klonům nedostali žádnou dokumentaci a ani jak jsem zijtil nejsou možné u nich sehnat nato díly. Chlapy mně říkali ,že jich taky pár dělali ,ale vždycky když to bylo podělané tak majitel to chtě předělat na klasiku a nebo rovnou na stříkačku. Ale to už je dávno dokud ty Fáčka měly ještě nějakou hodnotu.
No ale to je to co jsi nechtěl slyšet.
doplněno 07.01.10 22:38:Jo jinak ta řídící jednotka má být za baterkou pod plechovým krytem
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.